Citat:
Ursprungligen postat av
admin
Har ingen aning om hur imgur vet om din e-post. Kan bero på en mängd olika saker.
De har iaf inte fått den från Flashback.
Jag kan inte se din e-post. Ännu mindre kan imgur se vilken e-post du använt för ditt konto på Flashback. Faktum är att du inte ens behöver ha en e-post som medlem på Flashback.
admin
Det här är alldeles nytt. Det är ju ofta som användare på Flashback lägger upp bilder på imgur.com och inte förrän igår så fick jag detta meddelande.
Jag ska testa å gå in där direkt - bättre jag testade nu och gick in på deras sida från samma dator utan att logga ut från Windows och nu fick jag inget sådant meddelande. Det är alltså bara när jag går in från imgur-länkar som lagts upp på Flashback som jag får meddelandet.
Har de hackat sig in här på nåt sätt? Det är ju lite scary eftersom jag har lösenordsåterställning kopplat till telefonnummer som är reggat på ComHem där jag har abonnemang.
Okey
hur gör jag för att inaktivera min mailadress här då? Jag var ju tvungen å ha den när jag skapade kontot för å få en länk att aktivera kontot jag skapat.
EDIT: Skulle ju kunna vara att jag själv lagt upp bilder där - men som sagt det är helfärskt och jag har mig veterligt inte skapat något konto på deras sida.
EDIT 2: Jo jöss det hade jag ju gjort och nu signa jag ut - ber så mycket om ursäkt för detta

konstigt att de inte bad mig vitlista dem när jag gick in direkt