2013-08-18, 17:18
Medlem
Jag är helt ny när på Flashback och jag undrar om ni andra här kan se min mailadress på något sätt? Jag vill ju vara helt anonym men är rädd att man kan se min mail som innehåller hela mitt namn. Tacksam för svar, behöver skriva en tråd om en viktig sak men vågar inte ifall någon kan ta reda på vem jag är..
Vet inte om det är rätt ämne jag postat tråden i.
Citera
2013-08-18, 17:20
Medlem
Pappersvargens avatar
Nej, vi kan inte se din email-adress.
Citera
2013-08-18, 17:27
Medlem
droles avatar
Nej, vet dock inte hur det fungerar gällande admin/mods.
Dock lagras den okrypterad vad jag vet i databasen så valfri tekniker kan plocka fram den.

Så om du absolut inte vill avslöja dig själv så skapar du helt enkelt en anonym mejladress hit eller hittar på en fejkad.
Citera
2013-08-18, 17:29
Medlem
Tack för svaren.
Om jag gör en ny mailadress så kommer jag få vänta i tre dagar på att det nya kontot och det har jag inte tid med.. Går det att byta mailadress till detta kontot? Eller måste man göra en helt ny?
Citera
2013-08-18, 17:30
Medlem
DenSureOptimistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karamellkaramell
Tack för svaren.
Om jag gör en ny mailadress så kommer jag få vänta i tre dagar på att det nya kontot och det har jag inte tid med.. Går det att byta mailadress till detta kontot? Eller måste man göra en helt ny?
Ja, det går att byta. Kolla kontrollpanelen.
Citera
2013-08-18, 17:34
Medlem
Nytt-kontos avatar
Men byter du så kommer det ändå kanske finnas kvar i databasen så det är mycket säkrare att skapa ny.
Citera
2013-08-18, 17:37
Medlem
Okej ja det kanske är bäst att skapa en ny och vänta då. Det är ett ganska känsligt ämne jag tänkt skriva om så det är nog bäst. Vill inte riskera att någon vet vem det är som skriver. Tack för svaren
Citera
2013-08-18, 17:39
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karamellkaramell
Okej ja det kanske är bäst att skapa en ny och vänta då. Det är ett ganska känsligt ämne jag tänkt skriva om så det är nog bäst. Vill inte riskera att någon vet vem det är som skriver. Tack för svaren
Fråga på annars - det är ingen som kommer plocka fram din mailadress.
Citera
2013-08-18, 17:47
Medlem
Nytt-kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Fråga på annars - det är ingen som kommer plocka fram din mailadress.
Och det kan du säga med 100% säkerhet? Det är en tidsfråga innan flashback blir hackat, kanske hinner dom lägga ner innan det händer men annars så läcker väldigt mycket känslig information ut..

Lite OT men facebook hade nyligen stora problem med att dom läkte email adresser kopplade till konton. Dom har även haft problem med att man kunnat lägga till ens egen mailadress på folks konton bara genom att dom besökt en sida man lagt in en länk på...
Citera
2013-08-18, 17:49
Medlem
Det är ju det om någon ser, admin eller någon, kanske är någon som vet vem jag är. Och jag vill inte ta några som helst risker :/
Citera
2013-08-18, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nytt-konto
Och det kan du säga med 100% säkerhet? Det är en tidsfråga innan flashback blir hackat, kanske hinner dom lägga ner innan det händer men annars så läcker väldigt mycket känslig information ut..

Lite OT men facebook hade nyligen stora problem med att dom läkte email adresser kopplade till konton. Dom har även haft problem med att man kunnat lägga till ens egen mailadress på folks konton bara genom att dom besökt en sida man lagt in en länk på...

Det är nog bäst att jag gör ett helt anonymt konto..
Citera
2013-08-18, 17:50
Bannlyst
Admin kan se din mailadress.

Du ska aldrig, aldrig ha ditt eget namn i en mailadress till en sajt som Flashback.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in