2013-09-23, 19:18
Medlem
havrekakas avatar
Jag gillar att se på när min pojkvän gör det, antingen på film eller irl. Men ja, det händer inte så ofta irl eftersom jag oftast hjälper till med det mesta. Tycker om att se på det för att jag tänder på min pojkvän. Tycker dock inte att det är så sexigt att kolla på randoms som runkar i t.ex. chatroulette.
Citera
2013-09-23, 20:43
Medlem
Ni tjejer som har svarat i tråden och tänder på att se när killar runkar. Gäller det även för killar ni inte känner eller måste det vara känslor inblandade? Undrar för jag skulle nog kunna offra mig och dra en runk för någon fin tjej här. Är 24 år.
Citera
2013-09-23, 20:49
Medlem
lagomsmarts avatar
Jag tänder bara på det IRL, alltså inte över cam eller något sådant...sen är det visserligen det jag gillar mest i porrfilmer osv men att camma med någon går bort direkt.
Citera
2013-11-05, 23:44
Medlem
Jag gillar det. Både när ens kille gör det, och fantasier om typ en random kille, nån jag kanske inte ens sett innan... :-) Varit med om det irl ett par gånger, men har inte visat att jag gillar det då, bara att jag tycker det är "OK"... :-)
Citera
2013-11-06, 23:52
Medlem
Jag har aldrig blivit upphetsad av det, men tror att det skulle vara en annan sak om jag såg det irl och inte över en suddig webcam eller porrfilms hård stånd som visas upp. Även när jag haft cam sex med min pojkvän så har det inte varit upphetsande och där anledningen till varför det inte gick så bra med det "sexet".
Citera
2013-11-07, 11:11
Medlem
cosmic_dancers avatar
Jag gillar det. Kanske inte via cam, har inte testat det. Utan i sängen, det är nånting med att se den man är med njuta. De njuter ju då av hela sitautionen, vilket är rätt tändande.
Citera
2013-11-07, 22:51
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Jag tycker att det är grymt upphetsande att se en kille runka! När jag har en sexpartner (vilket inte är så ofta ) brukar jag säga - "kan du inte runka lite, jag vill se ?"

Det är underbart att se hur han greppar kuken och kör sin grej oftast måste jag smeka mig själv efter en liten stund och då sitter jag mitt emot honom med brett särade ben så att han också får se om han vill.........åhh - det är skönt!

Jag längtar tills jag får uppleva det nästa gång
Citera
2013-11-09, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fatman6
Aa onanera framför varandra skulle jag också gilla, en fantasi jag haft länge

Att onanera inför varandra är väldigt upphetsande och det borde fler par göra oftare
Citera
2013-11-10, 17:27
Medlem
Det är utlämnande men härligt att onanera framför sin partner, väldigt sällan man får hålla på till man är färdig om man säger så
Antar att tjejer tycker det ser manligt ut.
Citera
2013-11-10, 22:14
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EEEmotion
Det är utlämnande men härligt att onanera framför sin partner, väldigt sällan man får hålla på till man är färdig om man säger så
Antar att tjejer tycker det ser manligt ut.

Jaa, det ser sjukt manligt ut!
Förstår att du inte får hålla på tills du är färdig - jag brukar se till att hoppa på och gränsla innan det är för sent antar att din partner känner likadant.
Citera
2013-11-15, 01:13
Medlem
Tanken av att få se sin partner runka är väldigt upphetsande. Tror det skulle vara lika upphetsande att även få vara med om det! Har frågat pojkvännen några gånger men han är inte lika sugen.
Citera
2013-11-26, 01:28
Medlem
greenplants avatar
Härligt att så många gillar detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in