2013-08-18, 00:16
Medlem
Yxzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NothingToLose
Varifrån kommer uppgiften om att det ropades rasistiska glåpord? Länka gärna till en trovärdig källa ni som vet.

Det antyds här i tråden att BO är svensk.
Så BO:s man skrek väl:
- Jävla svennehora!!!
till frun medan han straffade henne...
Citera
2013-08-18, 00:16
Medlem
Tintinikongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DellMannen
Huvudnyhet på Aftonhoran!

Annat är det när svenska kvinnor gängvåldtas, rånas och/eller misshandlas av blattar/negrer!

Förvånar mig inte en sekund om GM är en av BOs släktingar.

Tänkte samma sak. Troligen hennes snubbe eller någon i släkten som gjort det. Kvinnan har väl gjort något som stör deras hederstänk. Kvinnan vågar inte gola på släkten, utan kör med rasse-grejen. Bara en teori. Men högst trolig.
Citera
2013-08-18, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
En person på Twitter, som känner BO, påstår det. Några mer säkra källor än så finns inte vad jag vet. Uppgifterna från BO själv att det skulle röra sig om ett hatbrott skulle ju också kunna bero på eventuella rasistiska glåpord.
Fast jag bad om att få en källa. Du är tyvärr inte tillräckligt trovärdig i mina ögon.
Citera
2013-08-18, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arabianstallion
Du är fan sjuk i huvudet. Det lutar mer åt att någon rasistisk anti-muslim utfört detta brott. Sen så säger inte Islam att man ska misshandla sin fru, snälla läs på.
Vad baserar du det på?
Citera
2013-08-18, 00:18
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintinikongo
Tänkte samma sak. Troligen hennes snubbe eller någon i släkten som gjort det. Kvinnan har väl gjort något som stör deras hederstänk. Kvinnan vågar inte gola på släkten, utan kör med rasse-grejen. Bara en teori. Men högst trolig.

För att någon av alla rabiata antimuslimer skulle gå från ord till handling är ju naturligtvis extremt osannolikt...
Citera
2013-08-18, 00:18
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Citat:
En person på Twitter, som känner BO, påstår det. Några mer säkra källor än så finns inte vad jag vet. Uppgifterna från BO själv att det skulle röra sig om ett hatbrott skulle ju också kunna bero på eventuella rasistiska glåpord.

Tidningar källhänvisar alltså med gott samvete till båda Facebook och Twitter. Herreminje...
Nog tror jag att utländska män kan tänkas använda "rasistiska" glåpord mot sina respektive. Att det har ropats sådana (om det nu har) utesluter ingenting!

En kvinna är misshandlad. Det är fel. Är hon gravid är det än mer fel. Är hon 20 bast och mor till tre känns det lite mer fel ändå. Om hon nu är sen-gravid och ute själv halv tolv på natten i 123 är bara skumt - ta mig fan om jag någonsin sett en ensam beslöjad kvinna ute efter solnedgång?

Varifrån kommer ryktet om att det är en konverterad svenska?
Citera
2013-08-18, 00:19
Medlem
Citat:
Och det är ursvenskar som våldtar sina egna kvinnor

Fan vad dålig muslim du är som behöver en svensk för att underrätta dig vad som står i koranen.

OnT:
Vilka muslimska män släpper ut sin höggravida fru halv tolv på kvällen? Som gammal Malmöit så ser jag ALDRIG kvinnor i sjal kvällstid. Hela historian stinker.
Citera
2013-08-18, 00:19
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NothingToLose
Fast jag bad om att få en källa. Du är tyvärr inte tillräckligt trovärdig i mina ögon.

Well, tro vad du vill, men jag ljuger inte. Jag antar att du inte värderar Twitterinlägg från en person du förmodligen inte vet vem det är så särskilt högt heller. Du får därför nöja dig med att jag säger att uppgiften förekommit på Twitter.
Citera
2013-08-18, 00:20
Medlem
Citat:
För att någon av alla rabiata antimuslimer skulle gå från ord till handling är ju naturligtvis extremt osannolikt...

Ja det händer väl inte allt för ofta i Sverige?
Citera
2013-08-18, 00:20
Medlem
Tintinikongos avatar
Citat:
Spyr när jag ser att folk härinne försvar misshandeln. Hur pantad får man vara? En gravid kvinna, eller en kvinna överhuvudtaget, ska aldrig behöva misshandlas pga etnicitet/religion. Och ja, det gäller även vita.

Vi vet ju inte ett skit om motivet. Vi köper inte det som står i aftonbladet som en sanning. Klart att ingen skall få stryk även om de går i tält, men vi måste ta det där med motivet med en rejäl nypa salt. Jag tror något landsman har spöat henne. Att det skulle vara någon "högerextrem" känns ytterst osannolikt. Men tiden får väl utvisa.
Citera
2013-08-18, 00:23
Medlem
Citat:
Åtminstone så är det extremt ovanligt.
Citera
2013-08-18, 00:24
Medlem
Enligt Metro ringde kvinnans man till polisen (säger polisen till tidningen) men enligt DN var det kvinnan själv som slog larm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in