• 1
  • 2
2013-08-19, 01:46
OM det nu var så att du trollade så måste jag säga att du verkligen skakade upp mig, satt och var hur orolig som helst ett tag..vågade knappt kolla på filmen ifall det skulle vara sant!
Citera
2013-08-19, 01:49
Medlem
Athgardes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kepler2b
Hon är extremt attraktiv och gör mig väldigt kåt, jag är stenhård tills jag kör in den.

-Till sist porr, jag kollade på porr som en tok förut men nu när jag träffade henne har det blivit mindre, kanske 2 gånger i veckan, och nu har jag för säkerhetens skull haft uppehåll en vecka.

Jag är 18 år gammal så det här känns så otroligt jobbigt..
Otroligt tacksam för alla svar!

Porrimpotens.
Citera
2013-08-19, 01:53
Citat:
Ursprungligen postat av Athgarde
Porrimpotens.
Funderade på det ett tag men tror fan inte det.. det har varit så lite porr på senaste och mellan perioden då den fungerade till att den inte fungerade var det inte mycket alls heller. Och det är ju som sagt just när jag ska köra som den sviker, som jag fattat det gör porrimpotens att man har problem under hela akten i princip..
Citera
2013-08-19, 01:59
Medlem
Klart fall av Porrimpotens.

Sluta kolla porr så kommer det att lösa sig med tiden. Själv är jag fri från porr i en månad och blir mycket enklare kåt redan nu. Förut krävdes det helt nakna brudar nu räcker det med en fin bikini!
Citera
2013-08-19, 02:04
Citat:
Ursprungligen postat av Maiken1990
Klart fall av Porrimpotens.

Sluta kolla porr så kommer det att lösa sig med tiden. Själv är jag fri från porr i en månad och blir mycket enklare kåt redan nu. Förut krävdes det helt nakna brudar nu räcker det med en fin bikini!
Hmm.. är inte överdrivet insatt i det där, är det verkligen möjligt att den går från fungerande till att den slutar fungera efter att jag kollat på film endast ett par gånger?
Citera
2013-08-19, 02:11
Citat:
Ursprungligen postat av wotoo

EDIT: Du skriver att du "kan duscha med killar utan problem, blir skitkåt" brukar du få stånd när du duschar med män eller inte? För som jag förstår är ju problemet här att du har svårt att behålla stånd.

Måste då även fråga: Om du får stånd i duschen med män utan problem, håller ståndet i sig eller är det samma dilemma här, dvs att den slaknar?
Nu känns det allt mer uppenbart att du trollat mig.. känner mig dum, well played.
Citera
2013-08-19, 02:18
Medlem
wotoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kepler2b
Nu känns det allt mer uppenbart att du trollat mig.. känner mig dum, well played.

-----------
ONt: SOm du redan läst handlar det till 99% säkerhet om presationsångest.

Du undrar hur du gör för att bli av med problemet ---> Sluta glo porr, skaffa en tight relation med bruden och sluta lägga för mycket tankeverksamhet kring knullandet.. Om det brinner av för fort får du väll tillfredsställa på annat vis efteråt!? Det kommer att lösa sig med tiden!

Lycka till(framför allt med bögporrsrunkandet )!
Citera
2013-08-19, 03:03
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Pojkar, pojkar... ho ho ho Bögporr, och grabben är 18 bast. Stackaren!

Det händer för mig ibland att jag blir oförklarligt mjuk medan både jag och damen är i full gång och helt spektakulär-kåta. Den liksom dör, som en punktering från klar himmel. Det i sig är ingen jättestor fara, vi killar har ju minst ett par andra sätt att göra det skönt för tjejer i sängen, men visst känner man sig lagom manlig när det händer. . .

Prestationsångest är ett fint ord. Märker att det händer i princip bara när vi har sex för sexets skull ("knulla mig hårt!") osv, snarare än när vi bara råkar hamna i jufsande situationer. Tankespöken? Fan vet. Dem tar man lätt död på med några rejäla glas alkohol, fast då blir man istället grusig i maskin av andra skäl...
Citera
2013-08-19, 11:17
Känns rätt hundra på prestationsångest nu.. det enda jag har hittat var att man måste sluta tänka på det och känner jag mig själv rätt så kommer det ta ett bra tag innan jag kan slappna av. Fan att något så enkelt och roligt ska kunna vara så komplicerat..!
Citera
2013-08-19, 22:19
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2013-08-19, 22:19
Medlem
Det är nog lite som du själv redan räknat ut. + att du kanske börjat nojja lite om det å tänka på att "det får inte hända- får inte hända" då låser det ju sig lite och händer just pga det också.

Lär känna varann, ta det lungt. Hetsa inte med knullandet. Hångla, mys, lär känna. Har hon börjat släppa på sina spärrar och berätta vad hon vill ha och behöver så är det ju jättebra! Hon har stort förtroende för dig och du gör tillräckligt bra ifrån dig för att hon ska tycka att det är värt att börja guida dig vidare i hur du/ ni ska kunna öka njutningen ytterliggare. Ta absolut inte detta som kritik. (Det är inte slutet utan början på nåt ännu bättre för er båda.)

Gör som hon säger då! Fokusera på henne å smek henne ( det behöver du inte vara hård för att göra) Var lyhörd och visa att du uppskattar hennes guidning - lovar att du kommer bli hård igen och stolt när du lyckats ge henne en helt underbar orgasm med fingrar och mun.

Slaknar du så är det ju ett gott tillfälle att använda till att göra just det hon ber om, smek mer! Går det snabbt - berätta att det är pga hon är så jäkla underbar, skön och het! (mkt trevlig komplimang att få som kvinna!) Sen fortsätt smek henne och gör det skönt för henne.

Lycka till!
Citera
2013-08-20, 00:34
Citat:
Ursprungligen postat av Siaso
Det är nog lite som du själv redan räknat ut. + att du kanske börjat nojja lite om det å tänka på att "det får inte hända- får inte hända" då låser det ju sig lite och händer just pga det också.

Lär känna varann, ta det lungt. Hetsa inte med knullandet. Hångla, mys, lär känna. Har hon börjat släppa på sina spärrar och berätta vad hon vill ha och behöver så är det ju jättebra! Hon har stort förtroende för dig och du gör tillräckligt bra ifrån dig för att hon ska tycka att det är värt att börja guida dig vidare i hur du/ ni ska kunna öka njutningen ytterliggare. Ta absolut inte detta som kritik. (Det är inte slutet utan början på nåt ännu bättre för er båda.)

Gör som hon säger då! Fokusera på henne å smek henne ( det behöver du inte vara hård för att göra) Var lyhörd och visa att du uppskattar hennes guidning - lovar att du kommer bli hård igen och stolt när du lyckats ge henne en helt underbar orgasm med fingrar och mun.

Slaknar du så är det ju ett gott tillfälle att använda till att göra just det hon ber om, smek mer! Går det snabbt - berätta att det är pga hon är så jäkla underbar, skön och het! (mkt trevlig komplimang att få som kvinna!) Sen fortsätt smek henne och gör det skönt för henne.

Lycka till!
Tack för din synvinkel, verkligen! den gav mig ett nytt perspektiv. Hoppas verkligen att jag till slut lyckas intala mig själv att det faktiskt är så så att jag kan komma ur den onda cirkel jag verkar fastnat i..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in