2013-09-17, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusenbladspaj
BO's bror e*anuel är född 1989. 1989 - 09 - 11

Han är inte alls född 1989.
1988 är han född o hans 25 årsdag blev nog den värsta tänkbara.
Citera
2013-09-18, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullskridsko
Han är inte alls född 1989.
1988 är han född o hans 25 årsdag blev nog den värsta tänkbara.

Ja jag skrev fel! Haha.
Citera
2013-09-18, 13:21
Medlem
Rebellion79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Tyvärr så i stort sett försvann de som verkade stå BO nära i samband med att det fastställdes att den döde var G.

Ja, du ser.
Vänskap är inte vatten värt idag känns det som.
Citera
2013-09-18, 15:19
Medlem
Apropå relationen mellan BO och hans tungt kriminelle och våldsbenägna kusin H*nrik H*lmdahl.
Kan inte låta bli att tycka det är väldigt märkligt att G*briels (BO) bror och far inte har honom som FB vän. Även om H inte skulle vara gärningsman,så verkar det vara något "fel" i relationen.
Citera
2013-09-18, 17:35
Medlem
Märkligt som sagt att inte mer kommer upp här, borde ligga i de flestas intresse att få tag i GM tycker man...
Enligt ett ganska säkert rykte fann man honom naken! förnedring...?
Hur som helst, otroligt tyst här iaf...
Citera
2013-09-18, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomense
Märkligt som sagt att inte mer kommer upp här, borde ligga i de flestas intresse att få tag i GM tycker man...
Enligt ett ganska säkert rykte fann man honom naken! förnedring...?
Hur som helst, otroligt tyst här iaf...

Att han skulle ha blivit funnen naken är inte sant.
Jag tror mina källor är mer pålitliga än dina i detta fallet.
Senast redigerad av GLIFE 2013-09-18 kl. 17:52.
Citera
2013-09-18, 18:14
Medlem
Är det anhöriga som tagit bort BO's facebook o instagram eller är det att polisen kollar dem i jakten på ledtrådar?
Citera
2013-09-18, 18:40
Medlem
jag har följt alla samtal.. jag tror jag vet mer än dom flesta här men håller min munn tyst änsålänge kanske går till polisen med min auppgifter snart för gabbe var en god vän till mig.. fuck era samtal om shit jag kanske vet för mycket men håller käft till er.. peace out
Citera
2013-09-18, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lsdtripp
jag har följt alla samtal.. jag tror jag vet mer än dom flesta här men håller min munn tyst änsålänge kanske går till polisen med min auppgifter snart för gabbe var en god vän till mig.. fuck era samtal om shit jag kanske vet för mycket men håller käft till er.. peace out

Om du nu vet så mycket så är det väl väldigt lägligt att gå till polisen med den informationen?
Egentligen borde du ju ha gjort det för länge sedan...
Om du är hans vän, så borde du göra allt för att få fast idioten som gjorde detta!!?
Citera
2013-09-18, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GLIFE
Om du nu vet så mycket så är det väl väldigt lägligt att gå till polisen med den informationen?
Egentligen borde du ju ha gjort det för länge sedan...
Om du är hans vän, så borde du göra allt för att få fast idioten som gjorde detta!!?
oroa dig inte jag vet.. och kommmer gå till polisen med det.. gabbe ska få sin rättvisa.. nu slutar jag skriva här..
Citera
2013-09-18, 18:54
Medlem
o ja jag har gått redan till polisen med lite info inte hela men kommer göra det gabbe var en bra vän till mig fucking aset ska få sitt.. jag vet vemm det e.. ni har själva skrivet hans fucking ass namn
Citera
2013-09-18, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lsdtripp
o ja jag har gått redan till polisen med lite info inte hela men kommer göra det gabbe var en bra vän till mig fucking aset ska få sitt.. jag vet vemm det e.. ni har själva skrivet hans fucking ass namn

Varför lämnade du inte all info du har?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in