De tjejer jag har försökt övertala att "ta den tvåan" på har alltid vridit och vänt på sig och sagt att det gör för ont och bla bla bla. Mitt senaste ex lät mig köra in cirka 2-3 cm innan hon bad mig dra ut den igen, trots rejäl uppvärmning. Mina mått är inte särskilt imponerande, cirka 16 cm lång och cirka 14-15cm i omkrets på en bra dag.
Jämlik som jag är så beslöt jag mig för att själv prova hur det faktiskt är att ha min kuk i röven. Så jag drog in på närmsta Teknikmagasin och köpte en Clone-A-Willy. Resultatet blev dock inte särskilt bra eftersom jag hela tiden hade i bakhuvudet vad jag faktiskt skulle ha den till, så det var svårt att hålla kuken hård. Det bör tilläggas att jag ofta gillar när tjejer är där bak och fingrar, men jag har aldrig haft något större där. Hur som helst, efter många om och men så fick jag i alla fall tre fjärdedelar av längden och/men hela tjockleken. Som ytterligare en sidnotis kan nämnas att det var lite av en boost att se sin kuk ur ett annat perspektiv än uppifrån, även fast jag inte fick med hela längden.
Nu är dildon klar och för att vara helt ärlig så klarade jag inte riktigt detta helt nykter, så det fick bli ett par shots innan det var dags. Relativt ny-skiten och lite salongsberusad gick jag in till sovrummet och la ut en sliten handduk på sängen, tog fram glidmedlet ur nattduksbordet och efter en viss uppvärmning med den medföljande vibratorn (i avstängt läge) var det dags att köra in min egen kuk i min egna röv. Jag måste vara helt ärlig här och säga att det var fan lite av en turn on när det väl var dags… det är något förbaskat stört över detta, och det gillar jag
.
Det krävdes en del ansträngning för att få in den korrekt, men det gjorde aldrig direkt ont. Jag lyckades dock bara få in den kanske 8-9 cm totalt till slut (hade bara någon centimeter till godo när hela var inne), men på min kuk så är den cirka 14-15 cm i omkrets där, så jag anser ända att "smärttröskeln" måste vara nådd där. Jag var riktigt avslappnad då detta var något jag verkligen ville prova när det väl var dags, så det hjälpte nog till en hel del. Jag kan inte direkt påstå att jag blev kåt av detta, eftersom själva processen tog en hel del koncentration, då jag var tvungen att per känsla övervaka röven så det inte blev några skador osv. Men jag kan mycket väl tänka mig att jag skulle gilla detta sjukt mycket om en tjej knullade mig med min egna kuk samtidigt som jag tillfredsställde henne på något sätt. Massiv jävla orgasm skulle det nog bli.
Jag skäms inte ett smack över det här och jag är ännu mer säker på min maskulinitet och heterosexualitet efter den här erfarenheten. Jag är jävligt glad att jag gjorde detta och kan varmt rekommendera det till killar som är lite nyfikna. Jag kan till och med säga att jag ångrar att jag gjorde det i smått onyktert tillstånd.
Mina frågor lyder nu:
1: Vad är det för er tjejer som gör att ni tycker att analsex är skönt?
2: Har några av ni killar som läser detta gjort samma/liknande sak, och vad tyckte ni?
3: Har någon av er tjejer gjort detta med era killar, och vad tyckte ni båda i så fall?
Dela med er av era erfarenheter!
Första sidan kommer väl tyvärr att dedikeras till pojkar som vill påpeka hur pass bög jag är osv…
Jämlik som jag är så beslöt jag mig för att själv prova hur det faktiskt är att ha min kuk i röven. Så jag drog in på närmsta Teknikmagasin och köpte en Clone-A-Willy. Resultatet blev dock inte särskilt bra eftersom jag hela tiden hade i bakhuvudet vad jag faktiskt skulle ha den till, så det var svårt att hålla kuken hård. Det bör tilläggas att jag ofta gillar när tjejer är där bak och fingrar, men jag har aldrig haft något större där. Hur som helst, efter många om och men så fick jag i alla fall tre fjärdedelar av längden och/men hela tjockleken. Som ytterligare en sidnotis kan nämnas att det var lite av en boost att se sin kuk ur ett annat perspektiv än uppifrån, även fast jag inte fick med hela längden.
Nu är dildon klar och för att vara helt ärlig så klarade jag inte riktigt detta helt nykter, så det fick bli ett par shots innan det var dags. Relativt ny-skiten och lite salongsberusad gick jag in till sovrummet och la ut en sliten handduk på sängen, tog fram glidmedlet ur nattduksbordet och efter en viss uppvärmning med den medföljande vibratorn (i avstängt läge) var det dags att köra in min egen kuk i min egna röv. Jag måste vara helt ärlig här och säga att det var fan lite av en turn on när det väl var dags… det är något förbaskat stört över detta, och det gillar jag
.Det krävdes en del ansträngning för att få in den korrekt, men det gjorde aldrig direkt ont. Jag lyckades dock bara få in den kanske 8-9 cm totalt till slut (hade bara någon centimeter till godo när hela var inne), men på min kuk så är den cirka 14-15 cm i omkrets där, så jag anser ända att "smärttröskeln" måste vara nådd där. Jag var riktigt avslappnad då detta var något jag verkligen ville prova när det väl var dags, så det hjälpte nog till en hel del. Jag kan inte direkt påstå att jag blev kåt av detta, eftersom själva processen tog en hel del koncentration, då jag var tvungen att per känsla övervaka röven så det inte blev några skador osv. Men jag kan mycket väl tänka mig att jag skulle gilla detta sjukt mycket om en tjej knullade mig med min egna kuk samtidigt som jag tillfredsställde henne på något sätt. Massiv jävla orgasm skulle det nog bli.
Jag skäms inte ett smack över det här och jag är ännu mer säker på min maskulinitet och heterosexualitet efter den här erfarenheten. Jag är jävligt glad att jag gjorde detta och kan varmt rekommendera det till killar som är lite nyfikna. Jag kan till och med säga att jag ångrar att jag gjorde det i smått onyktert tillstånd.
Mina frågor lyder nu:
1: Vad är det för er tjejer som gör att ni tycker att analsex är skönt?
2: Har några av ni killar som läser detta gjort samma/liknande sak, och vad tyckte ni?
3: Har någon av er tjejer gjort detta med era killar, och vad tyckte ni båda i så fall?
Dela med er av era erfarenheter!
Första sidan kommer väl tyvärr att dedikeras till pojkar som vill påpeka hur pass bög jag är osv…
Senast redigerad av Hypocritae 2013-08-17 kl. 01:24. Anledning: Stavfel i titel
Senast redigerad av Hypocritae 2013-08-17 kl. 01:24. Anledning: Stavfel i titel