2013-10-08, 11:32
Medlem
Online funkar ok osv men så fort jag gör ett uppdrag med flera o sen kommer jag in på en tom server.. Så drygt, ngn som vet vad göra?

Sen gick jag med det 2a flashback crew på social. Vet ngn hur jag skiftar mellan de båda crewen som jag har?
Citera
2013-10-08, 11:35
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskaftet12
Tjenare.

Är i level 14 snart level 15 o tänkte kolla med er om de finns nåt snabbare sätt o tjäna pengar eller lite roligare uppdrag än att bara sno meth o sno bilar.
Jag får in ganska snabba pengar genom att köra race. Om man bettar $2500 på sig själv och vinner ett race mot ~10 spelare får man ungefär $8000 + $1000 per vinst. Det förutsätter då att man är ganska duktig på att köra.
Citera
2013-10-08, 11:35
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Sällar mig till skaran som köpt en lägenhet i spelet. Funderade först på en för 253k men slog istället till på en lägenhet i Eclipse Towers för 391k. Det var den magnifika utsikten som fick avgöra köpet. Så fort heists kommer online har vi ännu ett ställe att planera på.

Jag själv ville ha en lya i närheten av beachen för att jag finner det avslappnande att gå ner och spöa spännbögar ibland.

Citera
2013-10-08, 11:41
Medlem
Grabbar!

nån som har ett bra tips på att tjäna mest pengar ?

kör mkt deathmatch och race osv men halva pengarna går ju åt nya skott o skyddsväst osv

sen läser man folk som har typ 300k :S hur gör ni ?
Citera
2013-10-08, 11:46
Medlem
apskaftet12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag får in ganska snabba pengar genom att köra race. Om man bettar $2500 på sig själv och vinner ett race mot ~10 spelare får man ungefär $8000 + $1000 per vinst. Det förutsätter då att man är ganska duktig på att köra.

Inte för att skryta nu men kör faktiskt riktigt jävla bra så de kan jue vara en potential inkomstkälla
Citera
2013-10-08, 11:47
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddity
Jag själv ville ha en lya i närheten av beachen för att jag finner det avslappnande att gå ner och spöa spännbögar ibland.

Kollade på ett ställe vid Vespucci Beach. I beskrivningen stod det bland annat "Hello sailor!" och "perfect for picking up other sailors". Älskar Rockstars humor
Citera
2013-10-08, 11:53
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskaftet12
Inte för att skryta nu men kör faktiskt riktigt jävla bra så de kan jue vara en potential inkomstkälla
..Men kör du så bra att du t.o.m. har på dig bilhandskar ā la Ryan Gosling när du spelar?
Citera
2013-10-08, 11:54
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:
Sällar mig till skaran som köpt en lägenhet i spelet. Funderade först på en för 253k men slog istället till på en lägenhet i Eclipse Towers för 391k. Det var den magnifika utsikten som fick avgöra köpet. Så fort heists kommer online har vi ännu ett ställe att planera på.

Finns det möjlighet att gå med i crewet? Känns som att många som är med antingen dödar varann eller är mer eller mindre inaktiva dag in och dag ut.

Jag som är en pålitlig och aktiv person borde väl kunna ta någons plats tycker man

Citera
2013-10-08, 11:56
Medlem
apskaftet12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
..Men kör du så bra att du t.o.m. har på dig bilhandskar ā la Ryan Gosling när du spelar?

Jag kör så bra så t.om niko bellic tappar hakan
Citera
2013-10-08, 12:02
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Finns det möjlighet att gå med i crewet? Känns som att många som är med antingen dödar varann eller är mer eller mindre inaktiva dag in och dag ut.

Jag som är en pålitlig och aktiv person borde väl kunna ta någons plats tycker man

Hittar inte ditt användarnamn på Social Club

Citera
2013-10-08, 12:05
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:
Hittar inte ditt användarnamn på Social Club

Ah, juste heter Rappebror på ps3, på Social Club heter jag
Citera
2013-10-08, 12:09
Medlem