2013-10-06, 10:01
Medlem
Hejsan jag ber om ursäkt på förhand om ni fått den här frågan alldeles för många gånger.

När jag ska köpa en fastighet (garage) för 29,500 och jag är god 36,000 och jag trycker ''Purchase property'' står det ''Your money is isufficient get more GTA money.''

Varför uppkommer det här problemet?
Jag har ju nog med pengar?
Är det nån som har fått samma problem och lyckats åtgärda det?
Tusen tack för svar.
Citera
2013-10-06, 10:05
Medlem
Brurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudimentarperson
Hejsan jag ber om ursäkt på förhand om ni fått den här frågan alldeles för många gånger.

När jag ska köpa en fastighet (garage) för 29,500 och jag är god 36,000 och jag trycker ''Purchase property'' står det ''Your money is isufficient get more GTA money.''

Tusen tack för svar.
Jag är inte helt 100% på de jag skriver nu. Men flera har sagt att man måste köpa pengar för att kunna använda dom på hus
Citera
2013-10-06, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudimentarperson

Tusen tack för svar.

Osäker men tror de kan ha att göra med om du har pengarna på fickan eller på banken.
Citera
2013-10-06, 10:22
Medlem
Stör mig som fan nu. Jag kan inte spela online med andra utan kan enbart lira själv online. Kan inte joina mina vänners sessions och skit. Någon som kan hjälpa mig eller någon som upplever liknande grejer?
Citera
2013-10-06, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brur
Jag är inte helt 100% på de jag skriver nu. Men flera har sagt att man måste köpa pengar för att kunna använda dom på hus

Citat:
Ursprungligen postat av Huntelaar
Osäker men tror de kan ha att göra med om du har pengarna på fickan eller på banken.

Tack för svaren men har testat att lägga in allt i banken respektive ''i fickan'' inget av de funkar.
Citera
2013-10-06, 10:25
Medlem
Deferos avatar
KAN JAG PÅ NÅGOT SÄTT BYTA MIN "PRIVATA" BIL SOM JAG VALDE I BÖRJAN? Råkade ta en rätt så kass bil och skulle hellre vilja ha en sportbil. HUR GÖR JAG?
Citera
2013-10-06, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
KAN JAG PÅ NÅGOT SÄTT BYTA MIN "PRIVATA" BIL SOM JAG VALDE I BÖRJAN? Råkade ta en rätt så kass bil och skulle hellre vilja ha en sportbil. HUR GÖR JAG?

Ta sno en bättre bil, åk till LSC och ta bort tracer och köp försäkring osv, så är den din sen :P
Citera
2013-10-06, 10:27
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Stoppa försäkring och sånt där skit på den. Tror att man gör så. Eller så köper du en på GTA nätet.
Citera
2013-10-06, 10:34
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psyksjukk
Ta sno en bättre bil, åk till LSC och ta bort tracer och köp försäkring osv, så är den din sen :P
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Stoppa försäkring och sånt där skit på den. Tror att man gör så. Eller så köper du en på GTA nätet.

Hur ställer jag av den bilen jag redan har då? Hur stoppar jag försäkringen?
Citera
2013-10-06, 10:34
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Någon som har köpt hus/lägenhet? Berätta om du köpte ''GTA money'' för det eller tjänade själv och vad för lägenhet/hus osv.
Citera
2013-10-06, 10:35
Medlem
Ruggeugglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggeugglan
Jag o polaren kan fortfarande inte joina varandra online. Dock på privat session. Någon som vet hur man löser detta? Vore tacksam för hjälp.
Någon?
Citera
2013-10-06, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Någon som har köpt hus/lägenhet? Berätta om du köpte ''GTA money'' för det eller tjänade själv och vad för lägenhet/hus osv.

Jag köpte den risigaste lägenheten och de var för cash jag hade rånat och gjort uppdrag för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in