Citat:
"Finns en anledning varför det aldrig släpptes mer solo dlc, online är vad man kan mjölka ur spelarna på. "
Vad snackar du om nu? Det är för att ingen är intresserad av story mode det inte blir några DLCs. Finns inget intresse helt enkelt.
Du kör inte heists, du kör missions. En heist behöver du vara flera personer för att ens starta upp. Därför är det kul att spela med polarna. En privat lobby med 3-4 polare är bra mycket roligare än att spela story som en jävla tönt.
Vad snackar du om nu? Det är för att ingen är intresserad av story mode det inte blir några DLCs. Finns inget intresse helt enkelt.
Du kör inte heists, du kör missions. En heist behöver du vara flera personer för att ens starta upp. Därför är det kul att spela med polarna. En privat lobby med 3-4 polare är bra mycket roligare än att spela story som en jävla tönt.
Det är inte jag som spelar GTAO eller GTA Story mode, tycker hela den grejen som sagt är tvär tråkig och förstår inte hur det fortfarande är aktuellt efter alla dessa år.
Och det som jag la inom parantes är inte nått jag skrivit utan jag svarade på ett inlägg där personen skrev skrev så, därför är det nog bättre att du citerar den personen istället om du vill ha svar på din fråga.
"Därför är det kul att spela med polarna. En privat lobby med 3-4 polare är bra mycket roligare än att spela story som en jävla tönt."
Fan va känsligt ämne detta va för dig då, hur som helst roligt att du har skoj med vännerna i lobbyn men det är fortfarande förbryllande för mig hur det kan vara kul att göra samma saker fortfarande, speciellt när det man får utav det inte är värt något, det är liksom köpa ny bil o kanske en lokal. Men när du har allt då? väntar man bara på nästa DLC då för att återgå till att göra missions ? "Åk hämta detta" "Fly polisen". Känns hjärndött imo.
Spelade när det släpptes, körde max en vecka innan jag tröttnade. Hoppat in ibland o testat nya saker som droppats och känt "Detta är samma skit jag gjorde sist" och sen avinstallerat. Hade som sagt hellre sett att man pushade Rockstar till att utveckla ett helt nytt spel, istället för att köra "nya DLCn" eller köpa "Nya bilen" som en jävla mupp.
Sen o andra sidan kanske det är skit coolt och fläsha den nya bilen för polarna i en privat lobby senare så allt är säkert värt det i slutet.