2023-12-14, 21:32
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
En av de bättre uppdateringarna nånsin.
Jag ser förbättringar.
Citera
2023-12-15, 05:28
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
En av de bättre uppdateringarna nånsin.
Jag ser förbättringar.

Drifting var ju sjukt roligt! Parkera min krieger och köpte en FR36 rakt av. Det går bättre och bättre, i början sladdade jag bara runt mitt i stan och krockade med allt.
Citera
2024-02-17, 22:07
Medlem
är det bara jag eller är spelet full med moddare som kickar en så få fort man dödat dom/andra i spelet dom verkar tro att gta är som sims eller nått.
Citera
2024-02-17, 22:16
Medlem
tomatlarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
är det bara jag eller är spelet full med moddare som kickar en så få fort man dödat dom/andra i spelet dom verkar tro att gta är som sims eller nått.
Det har blivit ett fenomen att man ska leka roll spel på vissa servrar ett makalöst skådespel måste jag säga. https://www.youtube.com/watch?v=PLOqjmLVVmc&list=PLx1_ruHfViLuSjJM9NpIKtnj tLm0Lg0n8
Citera
2024-06-18, 14:04
Medlem
Ni som spelar på PC - det finns crews(2 stora och seriösa tbh) som erbjuder hosts/sessions med teknik som utvecklas av kodare i crewen så randoms inte kan joina eller plockas bort.

Dvs en miljö där du kan sälja dina business utan att riskera att förlora något. Och folk hjälper alltid till och ofta så kallade sale-trains händer.

Jag känner leadern för HALP och har gjort i flera år och försöker bara rekrytera members som seriöst kommer att gynna servern - inte bara reklamerar crewet för att öka i medlemmar. HALP är det absolut största, bredaste och seriösaste crewet på PC när det gäller PvE.

Jag kan voucha för någon som är intresserad. Akta er för crewet och konkurrenten 'SAFE-crew' som jag även var med i många år. Otroligt låg nivå där. Mods som är anti mot sin egen affärsmodell. Publik mobbning av spelare och ett gäng PK-valpar.

I HALP sker events, det finns en kanal fan för allt. Aja, skicka PM vid intresse.

Är level 1200+ alla awards och spelat sen 2013 personligen. Seriös speedrunner också i andra crew.
Citera
2024-09-07, 00:06
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Ni som spelar på PC - det finns crews(2 stora och seriösa tbh) som erbjuder hosts/sessions med teknik som utvecklas av kodare i crewen så randoms inte kan joina eller plockas bort.

Dvs en miljö där du kan sälja dina business utan att riskera att förlora något. Och folk hjälper alltid till och ofta så kallade sale-trains händer.

Jag känner leadern för HALP och har gjort i flera år och försöker bara rekrytera members som seriöst kommer att gynna servern - inte bara reklamerar crewet för att öka i medlemmar. HALP är det absolut största, bredaste och seriösaste crewet på PC när det gäller PvE.

Jag kan voucha för någon som är intresserad. Akta er för crewet och konkurrenten 'SAFE-crew' som jag även var med i många år. Otroligt låg nivå där. Mods som är anti mot sin egen affärsmodell. Publik mobbning av spelare och ett gäng PK-valpar.

I HALP sker events, det finns en kanal fan för allt. Aja, skicka PM vid intresse.

Är level 1200+ alla awards och spelat sen 2013 personligen. Seriös speedrunner också i andra crew.

Man kan sälja business stash och allting i private server med. Det enda som inte går är missions från Terrorbyte. Finns ingen anledning att joina din noob guild.
Citera
2024-12-28, 18:13
Medlem
2n00b4Us avatar
Om man ska lira GTA Online på PS5, är det bara att installera det då eller måste man skapa ett konto på Rockstar Social innan man börjar spela?
Citera
2024-12-29, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Om man ska lira GTA Online på PS5, är det bara att installera det då eller måste man skapa ett konto på Rockstar Social innan man börjar spela?

Du behöver ett Rockstar Social Club-konto, som du kan skapa i spelet om du inte redan har ett, samt ett aktivt PSN-konto med PlayStation Plus.
Citera
2024-12-29, 09:13
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Man kan ju hoppas på GTA VI
Men det lär ju vara svårt för RS att tillfredsställa alla som spelat GTA V i många år....
Mycket svårt. De måste behålla mycket från V (för gemene man blir vansinnig på förändringar i spelmekanik mm)och samtidigt ge ut det bästa spelet som någonsin gjorts känns det som.

GTA V är verkligen det bästa spelet som släppts så att ja....

GTA V är bra, GTAO är cancer i pungen.

GTAO = Gör enformiga heists för pengar du kan köpa nya uppdrag för, som egentligen inte är nya utan endast har nya kläder, det är fortfarande samma skit. "Döda honom" "Ta dig ifrån dessa" osv. Hur länge kan det vara roligt? vad är end game för GTAO? Aldrig fattat varför folk fastnat för detta skräp.
Citera
2024-12-29, 10:17
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tretiotreslak
GTA V är bra, GTAO är cancer i pungen.

GTAO = Gör enformiga heists för pengar du kan köpa nya uppdrag för, som egentligen inte är nya utan endast har nya kläder, det är fortfarande samma skit. "Döda honom" "Ta dig ifrån dessa" osv. Hur länge kan det vara roligt? vad är end game för GTAO? Aldrig fattat varför folk fastnat för detta skräp.

Det mesta du kan köpa online som dyra bilar finns bara i online läget och det är just såna saker dom har tjänat alla miljoner. Finns en anledning varför det aldrig släpptes mer solo dlc, online är vad man kan mjölka ur spelarna på. Och som du säger online heists är så jäkla tråkiga.
Citera
2024-12-29, 19:37
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Det mesta du kan köpa online som dyra bilar finns bara i online läget och det är just såna saker dom har tjänat alla miljoner. Finns en anledning varför det aldrig släpptes mer solo dlc, online är vad man kan mjölka ur spelarna på. Och som du säger online heists är så jäkla tråkiga.

Jo men vad får man ut av att köpa den dyraste bilen? förstår inte varför det finns ett intresse fortfarande efter alla dessa år att köpa sharkcards eller sitta och nöta heists och uppdrag i evigheter. Jag är genuint nyfiken på vad som fortfarande lockar folk.

"Finns en anledning varför det aldrig släpptes mer solo dlc, online är vad man kan mjölka ur spelarna på. "

Detta är även anledningen till att Rockstar inte känt ett behov att släppa en ny titel heller, tråkigt nog.
Citera
2024-12-30, 03:34
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tretiotreslak
Jo men vad får man ut av att köpa den dyraste bilen? förstår inte varför det finns ett intresse fortfarande efter alla dessa år att köpa sharkcards eller sitta och nöta heists och uppdrag i evigheter. Jag är genuint nyfiken på vad som fortfarande lockar folk.

"Finns en anledning varför det aldrig släpptes mer solo dlc, online är vad man kan mjölka ur spelarna på. "

Detta är även anledningen till att Rockstar inte känt ett behov att släppa en ny titel heller, tråkigt nog.

Vad snackar du om nu? Det är för att ingen är intresserad av story mode det inte blir några DLCs. Finns inget intresse helt enkelt.

Du kör inte heists, du kör missions. En heist behöver du vara flera personer för att ens starta upp. Därför är det kul att spela med polarna. En privat lobby med 3-4 polare är bra mycket roligare än att spela story som en jävla tönt.
Senast redigerad av Kapuff 2024-12-30 kl. 03:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in