2016-06-08, 21:30
Medlem
pedobear84s avatar
Ååå ja vill ha pengar i spelet =(
Finns det inge snabbare sätt än köra missions för att få mycke cash? =) Jag har kört hela dagen för att skramla ihop lite pengar.
Citera
2016-06-08, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Man blir lite avis på alla som lirar på next gen konsollerna för allt trevligt händer ju där. Verkar har dykt upp mycket nytt. Är det fortfarande samma heists som på ps3 eller har dom lagt till fler åt dom nya konsollerna?

De najs. Samma heist på next gen.
Citera
2016-06-08, 22:57
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedobear84
Jag kom på det!

Du går in på ditt konto på rockstar, du tar bort din ps sync å lägger till den igen! det fixade problemet för mig iaf

Okej det var ju bra att det fungera, skall testa detta!

Tackar så mycket.
Citera
2016-06-08, 22:58
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av to1992ga
De najs. Samma heist på next gen.

Okej, Kommer säkert dyka upp fler heists dit snart. Hoppas jag i alla fall.
Citera
2016-06-09, 10:39
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Finns det inge snabbare sätt än köra missions för att få mycke cash? =) Jag har kört hela dagen för att skramla ihop lite pengar.

Snabbaste sättet verkar vara att köpa såna där shark cards.. Är också i behov av cash men får helt enkelt nöta missions efter missions.
Citera
2016-06-09, 17:21
Medlem
mmas avatar
Fråga om bonus på dailys.

Jag har fått mina 500 000 en gång för att köra varje dag i 28 dagar, får man det varje gång man gör det 28 dagar i rad? Eller är det en engångsgrej?

Om det inte är det, kan jag se vart jag ligger när jag är på väg till dag 28? Räknas dagarna någonstans?

Jag har kollat start - stats - award - all och sen hittar jag på slutet en grej för 28 som är den, men den står bara "completed" på. HIttar jag min progress nånstans?
Citera
2016-06-09, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Fråga om bonus på dailys.

Jag har fått mina 500 000 en gång för att köra varje dag i 28 dagar, får man det varje gång man gör det 28 dagar i rad? Eller är det en engångsgrej?

Om det inte är det, kan jag se vart jag ligger när jag är på väg till dag 28? Räknas dagarna någonstans?

Jag har kollat start - stats - award - all och sen hittar jag på slutet en grej för 28 som är den, men den står bara "completed" på. HIttar jag min progress nånstans?
jadu jag har ingen aning men står det completed så lär du ju inte kunna göra om samma sak igen.
Citera
2016-06-09, 18:07
Medlem
Pnizs avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Snabbaste sättet verkar vara att köpa såna där shark cards.. Är också i behov av cash men får helt enkelt nöta missions efter missions.

Pac standard är det snabbaste sättet. Kör ni med ett vettigt crew så snittar ni 500k vardera per 1,5 timme. Men jag förstår ångesten. Hade runt 19 miljoner, blåste allt på nya uppdateringen.
Citera
2016-06-09, 18:09
Medlem
gr0gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Hur brukar ni fördela vinsten i heists?

När jag spelar med vänner så brukar allt gå till oss n00bs som behöver pengar till fordon osv. Har aldrig kört heists med andra.
Citera
2016-06-09, 18:57
Medlem
pedobear84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pniz
Pac standard är det snabbaste sättet. Kör ni med ett vettigt crew så snittar ni 500k vardera per 1,5 timme. Men jag förstår ångesten. Hade runt 19 miljoner, blåste allt på nya uppdateringen.

Jag har bara 2 kompisar som ja kör med! Vet inte om vi kan pugga en sista och lyckas med sista heisten?

Om inte, finns det inget annat bra sätt av få cash?
Citera
2016-06-09, 19:51
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanna97
jadu jag har ingen aning men står det completed så lär du ju inte kunna göra om samma sak igen.

Jo faktum är att dessa går att göra om igen flera gånger.
Citera
2016-06-09, 23:51
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pniz

Tack för tipset! Jädrar vilka summor dom nya uppdateringarna kostar.. Sjukt dyrt verkar det som
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in