2014-11-23, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2cool4thisworld
Jag har testat startat om spelet och konsollen men blir ingen skillnad. Är bara med en karaktär det inte fungerar med. Alla e-mail och vapen är borta också.
Aj då Skicka en ticket till Rockstar innan du börjar om. De kan säkert hjälpa dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Sundancekid01
Turligt nog funkar det med att bara starta om konsolen.
Det funkade inte.
Citera
2014-11-23, 22:05
Medlem
Sundancekid01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durst
Det funkade inte.
Sorry, borde läst noggrannare i tråden. Men jag har haft samma problem, för mig funkade det att bara starta om. Har inte stött på problemet på ett tag nu heller.
Citera
2014-11-24, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrugsBunny7
Fan vad sjukt jag vann ett race och fick 7000 rp och 50 000 000 $
Spelar du på old gen? Hoppas verkligen inte att fuskarna ger sig på PS4...
Citat:
Ursprungligen postat av Sundancekid01
Sorry, borde läst noggrannare i tråden. Men jag har haft samma problem, för mig funkade det att bara starta om. Har inte stött på problemet på ett tag nu heller.
Du är förlåten
Citera
2014-11-24, 11:24
Medlem
Shotgun92s avatar
Kanske står längre bak i tråden, men hur får man tillgång till sina bonus bilar/planet som du får när du transferar din gubbe?
Citera
2014-11-24, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shotgun92
Kanske står längre bak i tråden, men hur får man tillgång till sina bonus bilar/planet som du får när du transferar din gubbe?

Undrar jag också.. Stod ju något om några extra bilar och vapen för de som kom tillbaka från ps3/ps4?

Ett bra tips som tidigare nämnts är att joina ett random crew och göra utmaningarna (1/dag). Typ 250K för ett race på max 2-3 min!
Citera
2014-11-24, 16:09
Medlem
Vickejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NerminH7
Undrar jag också.. Stod ju något om några extra bilar och vapen för de som kom tillbaka från ps3/ps4?

Ett bra tips som tidigare nämnts är att joina ett random crew och göra utmaningarna (1/dag). Typ 250K för ett race på max 2-3 min!

Bilarna finns men du får dom inte gratis, dom går att köpa på internet =)
Citera
2014-11-24, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NerminH7

Var hittar jag utmaningarna? Måste du prestera bättre än alla andra i crewet för att vinna? Eller hur funkar det?
Citera
2014-11-24, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Durst
Var hittar jag utmaningarna? Måste du prestera bättre än alla andra i crewet för att vinna? Eller hur funkar det?
Option/online
bläddra ner till playlist
ner till Challenges

Välj en som är $250k och kolla att det Criminal Record och under ca 3 min (hoppas det är 5 varv ), du gör den lätt på 2.5min.
Du utmanar bara den som skapat utmaningen, har inget med dit crew att göra. Pengarna kommer efter den vanliga RP/$ utdelningen efter gilla och countinue.
Citera
2014-11-24, 17:02
Medlem
S3ONs avatar
Kommer de inte släppa nya grejer till PS3/X360 hädan efter eller?

Antar att heist bara blir tillgängligt för PS4/Xbone/PC-spelare?

Jävla svikare!
Citera
2014-11-24, 17:10
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON

Jävla svikare!

Rockstar har sagt nyligen att heists kommer komma till alla konsoller
Citera
2014-11-24, 17:12
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON

Jävla svikare!
Innan du målar fan på väggen så bör du läsa igenom detta nedan. Heist kommer även släppas till PC men det handlar i första hand om att få de som ännu inte köpt spelet att köpa det till sin konsol.

Citat:
We know you’re all excited for more Updates to come and we’ve got some really exciting stuff in the works to continue adding to, expanding and evolving the world of Grand Theft Auto Online – including the highly anticipated launch of Online Heists which will be available for all four consoles as the first GTA Online Update to happen after the game launches on PS4 and Xbox One. We’ll have some details on that very soon as well.

http://www.rockstargames.com/newswire/article/52349/gta-online-census-the-story-so-far

I samband med att Heist släpps någon gång nu i december-januari så kommer även de gamla High End lägenheterna få sig en välbehövlig uppfräschning. Jag tror att det är för mycket att hoppas på att soptunnan i lägenheterna som släpptes med High Life ersätts med en vinkyl eller helt enkelt tas bort.

CCTV Feature/ Washing Machine Feature/ Apartment Interior Updates (Leak)
Apartment Maid / Dart Feature / Expanded Apartment Access
Citera
2014-11-24, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwestos
Option/online
bläddra ner till playlist
ner till Challenges

Välj en som är $250k och kolla att det Criminal Record och under ca 3 min (hoppas det är 5 varv ), du gör den lätt på 2.5min.
Du utmanar bara den som skapat utmaningen, har inget med dit crew att göra. Pengarna kommer efter den vanliga RP/$ utdelningen efter gilla och countinue.
Okej tack Förlorar den som skapat utmaningen några pengar?
Det låter för bra för att vara sant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in