Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-08-15, 20:28
  #1
Medlem
blir riktigt äcklad då en tjej frågar om jag kan slicka henne då jag har kommit i henne. hur tänker ni tjejer angående det här?
Citera
2013-08-15, 20:33
  #2
Medlem
Pappersvargens avatar
Det är ju inte värre än att komma i hennes mun.
Citera
2013-08-15, 20:34
  #3
Medlem
Irenicuss avatar
Ja, om du ser till att faktiskt tillfredsställa din kvinna innan du är färdig så behöver du inte kompensera efteråt.
Citera
2013-08-15, 20:35
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irenicus
Ja, om du ser till att faktiskt tillfredsställa din kvinna innan du är färdig så behöver du inte kompensera efteråt.
är man trött så är man. då blir det en snabbis sen sova
Citera
2013-08-15, 20:38
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grinigsomenget
blir riktigt äcklad då en tjej frågar om jag kan slicka henne då jag har kommit i henne. hur tänker ni tjejer angående det här?
Knulla röven istället!
Citera
2013-08-15, 20:39
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Det är ju inte värre än att komma i hennes mun.
klart det är värre att sätta tungan i sin egna sperma +hennes fittsaft?
Citera
2013-08-15, 20:40
  #7
Medlem
Irenicuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grinigsomenget
är man trött så är man. då blir det en snabbis sen sova
Köp någon japansk high-tech vibrator eller liknande och ge den till henne efter du är färdig då
Citera
2013-08-15, 20:41
  #8
Medlem
fimbuls avatar
Om man bortser från eventuell problematik med att kåtheten kan gå ur snabbt efter att man dumpat satsen så är det väl inga problem. Lapa i dig, det kommer från din kropp och du har förmodligen inga betänkligheter över att låta henne svälja.
Citera
2013-08-15, 20:41
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irenicus
Köp någon japansk high-tech vibrator eller liknande och ge den till henne efter du är färdig då
då lär jag ju inte kunna sova?
Citera
2013-08-15, 20:44
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fimbul
Om man bortser från eventuell problematik med att kåtheten kan gå ur snabbt efter att man dumpat satsen så är det väl inga problem. Lapa i dig, det kommer från din kropp och du har förmodligen inga betänkligheter över att låta henne svälja.
min nuvarande flickvän gillar att snaska kotte men hon har aldrig bett mig att slicka. det var mitt ex som ville det men jag sa aldrig i livet då blev hon sur
Citera
2013-08-15, 20:45
  #11
Medlem
fimbuls avatar
Vägra slicka? Tycker du inte om tjejer?
Citera
2013-08-15, 20:47
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horfest
Knulla röven istället!
inte fräscht. tror du har kollat för mycket på porrfilm tjejerna i dom filmerna brukar tömma tarmen innan med lavemang eller liknande så att det inte ska komma skit överallt
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback