2014-08-03, 15:24
Medlem
Jag har hållet på med det ett tag nu och tjänar en del extra i månaden. Men så lätt är det inte. Jag har läst på i veckor innan jag började. Finns bra demo account man kan starta så man lär sig och slipper spela bort riktiga pengar och se fall det är nåt för dig
Citera
2014-08-03, 21:11
Medlem
Radio.Rebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soderstrom832
Jag har hållet på med det ett tag nu och tjänar en del extra i månaden. Men så lätt är det inte. Jag har läst på i veckor innan jag började. Finns bra demo account man kan starta så man lär sig och slipper spela bort riktiga pengar och se fall det är nåt för dig

Intressant! Hur tycker du att det fungerar i längden? Har du hittat ett konsekvent sätt att tjäna pengar på det?
Citera
2014-08-04, 20:09
Medlem
Det fungerar utmärkt. Det finns program som kan hjälpa en otroligt mycket men du måste fortfarande förstå dig på allt och kunna tyda charts och trender. Men man kan absolut tjäna på det så dom som snackat innan på detta forum är negativa människor som yttrar sig utan kunskap
Citera
2014-08-04, 20:14
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=Mmpw9zp1og8&list=PLiV_Hevw_oQKikxMPDKyYxQS nb5LzkMux#t=13

Här är en liten nybörjare kurs som är gratis det är början iallafall
Citera
2014-08-04, 22:26
Medlem
Jag har hållit på med detta i ca 2veckor nu och i början var jag ganska girig. Jag började med 200euro och kom ganska snabbt ner till ca 60. Sen lyckades jag ta mig tillbaka till 200 och nu är jag uppe i ca 350. Jag använder mig av bdswiss.com och tradar 60 och 120 sekunders optioner.
Jag använder även ett bra verktyg som oftast funkar :P

http://binaryinstructor.com/sv/chart.html

Bara att välja den valuta eller det man ska handla med och sedan aktiverar man grafen "bollinger bands". När stapeln når den övre eller undre gränsen så kommer trenden att vända (oftast) och det är då jag satsar pengar och oftast vinner :P Men det är ett väldigt riskfyllt sätt att tjäna pengar på. Bättre att skaffa ett ordentligt och roligt jobb så man slipper sitta framför skärmen och svetta röven av sig :P
Citera
2014-08-04, 22:49
Medlem
[quote=jeesperr|49819948]Jag har hållit på med detta i ca 2veckor nu och i början var jag ganska girig. Jag började med 200euro och kom ganska snabbt ner till ca 60. Sen lyckades jag ta mig tillbaka till 200 och nu är jag uppe i ca 350. Jag använder mig av bdswiss.com och tradar 60 och 120 sekunders optioner.
Jag använder även ett bra verktyg som oftast funkar :P

http://binaryinstructor.com/sv/chart.html

Bara att välja den valuta eller det man ska handla med och sedan aktiverar man grafen "bollinger bands". När stapeln når den övre eller undre gränsen så kommer trenden att vända (oftast) och det är då jag satsar pengar och oftast vinner :P Men det är ett väldigt riskfyllt sätt att tjäna pengar på. Bättre att skaffa ett ordentligt och roligt jobb så man slipper sitta framför skärmen och svetta röven av sig

60-120 sec är ju mer tur och spel inte så mycket skicklighet. Använder du candelstick? Lär dig tyda dom och gör andra analyser så slipper du svettas så mycket
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in