Var inne på swefilmer.com när en reklam poppade upp där personen hade tjänat 9000 euro på två månader. Låter lite för bra för att vara sant är den här sidan fake?? nån som vet?? vore ju bra att tjäna lite extra pengar tacksam för svar
Du får ju tänka att du måste göra saker som får folk att bli villiga att betala dig summor så att det kommer upp till 90 000 på två månader, pengarna kan inte komma från tomma intet förstår du, inte lagligt iallafall
Jag är väldigt godtrogen av mig och tänkte sätta in pengar men de vill att man ska scanna in sitt pass och en privat räkning får tex elbolaget eller hyran. Det känns lite osäkert att göra detta... Jag vet dock att man på internationella spelsidor måste scanna in sitt pass eller en annan ID-handling för att kunna ta ut pengar och det är i det syftet de vill att man gör det.
Hur som så försökte jag sätta in pengar, inte stor summa endast 200 euro för att testa men det blev error. Nu för 15 minuter sedan ringde en kille mig från 08-408 399 68, från Banc de Swiss och gick igenom hur det fungerade och han var mycket angelägen om att veta hur mycket pengar jag tänkte sätta in och att jag skickade in mitt pass.
Någon som verkligen vet om sidan är seriös eller om det är en fet blåsning?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!