Den absolut bsta serien jag ngonsin sett. Kollat varje avsnitt minst 5 gnger och sett p youtubeklipp hundratals gnger.
Det bsta med serien, tycker jag, r inte spnningen eller den geniala konstanta verraskning, utan det arketypiska materialet. Allts episka knslor i scener dr karaktrer verkligen ger bort sina hjrtan, lngtar till frihet, och gr livsavgrande val.
Season 3 slpps 22 juli, om tv dagar. Utkad till 24 eller 25 episoder (osker) frn 12.
Ngon som vet hur man tittar p dessa laglig vg? Finns det ngon streamingtjnst likt Netflix som har Attack on Titan? Jag vill ha med japanskt tal och engelsk text. Jag tnkte p "Crunchyroll", aldrig haft den servicen men r ngot att ha kanske?
Senast redigerad av Fenjal888 2018-07-20 kl. 22:42.
Season 3 slpps 22 juli, om tv dagar. Utkad till 24 eller 25 episoder (osker) frn 12.
Ngon som vet hur man tittar p dessa laglig vg? Finns det ngon streamingtjnst likt Netflix som har Attack on Titan? Jag vill ha med japanskt tal och engelsk text. Jag tnkte p "Crunchyroll", aldrig haft den servicen men r ngot att ha kanske?
r du sker p det?
P anidb str den som complete nu?
Men verkar konstigt fr avsnitt 12 knns inte som en ssongsavslutning direkt
De ska ju terta wall maria...
Tycker det varit en svag ssong annars, det har mest handlat om interna stridigheter mnniskor emellan, specifik kungliga familjen mot vriga.. knappt sett en enda titan denna ssong..om det nu var hela ssongen som slutade nyss... ?
Edit: Verkar som det r ssongsuppehll till April
Senast redigerad av NirvanA 2018-10-15 kl. 03:31.
Men verkar konstigt fr avsnitt 12 knns inte som en ssongsavslutning direkt
De ska ju terta wall maria...
Tycker det varit en svag ssong annars, det har mest handlat om interna stridigheter mnniskor emellan, specifik kungliga familjen mot vriga.. knappt sett en enda titan denna ssong..om det nu var hela ssongen som slutade nyss... ?
Edit: Verkar som det r ssongsuppehll till April
N, jag lste det ngonstans och sen dess jag har bde sett uppgifter om 12 och 25 avsnitt s vgar inte uttala mig hur det blir.
Har nu sett 4 avsnitt av ssong 3 av denna en gng s episka serie och var tvungen att stnga av mitt i.
Vad r det som hnder?
Fattar nada. Det r inte s att jag krver konstant action men jag nskar kunna frst vad som pgr.
Skoja inte vad bra denna serie r. Kommer ihg nr jag frst fick syn p den, en spelrecension. Tnkte bara vad r det hr fr crazy japansk skit med en massa nakna gigantiska mnniskor som springer runt. Inget fr mig. D var jag inte s anime intresserad dock. r jag nu s tnkte att jag ger det en chans d den nd r en av de hgre rankade, som dessutom har spel man kan spela vid sidan av. Och helvete vad bra det r. Bara sett ssong 1 n dock. Men grymma animationer. Grymma stridsscener. Gillar bde storyn och karaktrerna. Musiken r ju gudomlig. Framfrallt ppningarna. Kan ven tillga att spelet r bra, om ngot repetitivt. Och d har jag bde ssong 2 och 3 kvar. Ska tydligen komma en fjrde och sista ssong 2020 om jag lst rtt. Helt klart blivit en ny favorit detta.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!