2015-06-20, 17:46
Medlem
Extreme75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssooffiiaa
TS skrev något om att fina tjejer skäms för att de är kåta och egentligen vill, fast därför säger nej. Jag har en annan hypotes, tjejen hade planerat att ligga, men TS börjar fingra på henne alldeles för tidigt och är avtändande på, vilket gör att hon nära på ångrar sig och vill gå hem istället. Hade TS varit mer av en gentleman och lite skickligare hade hon sagt ja istället för nej.

Som tjej vet man ju inte riktigt vad som väntar, och letar tecken på att det är ett bra eller dåligt val in i det sista. Är killen då klantig och försöker komma innanför byxorna i förtid, tja då tolkar man det som att han har noll koll och att ligget troligtvis kommer vara utan utdelning så att säga.

Varför inte bara vänta tills tjejen säger ja? Bra mycket enklare. Jag anser att allt annat bör klassas som våldtäkt, sen tror jag väl inte att just den tjejen i det exemplet mådde dåligt efteråt, men vad vet jag... Ett nej är alltid ett nej, men om du backar och slutar tjata kanske tjejen ändrar sig.

Jag tror att det ligger i sakens natur att hon skall och vill erövras av honom och att ett halvt motstånd är ett ja till sex.
Citera
2015-06-20, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extreme75
Jag tror att det ligger i sakens natur att hon skall och vill erövras av honom och att ett halvt motstånd är ett ja till sex.

Jag tror det ligger i din natur att inom en snar framtid figurera i en rättegång om våldtäkt.
När så sker tycker jag du skall framföra din teori till rätten.
Citera
2015-06-20, 19:14
Medlem
Extreme75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Jag tror det ligger i din natur att inom en snar framtid figurera i en rättegång om våldtäkt.
När så sker tycker jag du skall framföra din teori till rätten.

Av alla mina sexpartners jag hunnit med under mitt 60 åriga liv, har ingen visat några negativa signaler. Inte en enda. Det betyder att jag har en väl balanserad känsla för vad kvinnan vill och behöver.
Men det är klart, sitter det en karlhatande, manhaftig och misslyckad kvinna som åklagare i rättssalen som alltid går på kvinnans linje, så vet man vad utgången skulle bli.
Citera
2015-06-23, 11:26
Medlem
Yppsilons avatar
Då hon inte anmält dig så är det inget. Men i lagens mening är det ett solklart fall av våldtäkt om du hadde samlag med henne.

Poängen med lagstiftningen är att du inte ska kunna utnyttja din maktställning som man och kunna få henne att "Ease into it".

Antingen vet du uttryckligen att detta är en lek ni brukar spela, eller så har du tagit en oehört stor risk och påtvingat dig sex.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in