2013-08-13, 21:46
Medlem
kaylass avatar
Hej,

Hade tänkt köpa en bil av dessa men när man gjorde en kvick google sökning på denna handlare fick man upp lite,.. konstigheter.

t.ex http://www.reco.se/boras-bilhandel

När man slår upp adressen på Google Maps:

Kilsundsgatan 5
504 68
Borås

Ser det mycket suspekt ut. Bilen jag har hittat hos dem ligger nämligen väldigt bra i pris jämnfört med andra firmor vilket kanske redan där borde ge varningssignaler, men fb brukar ju ha svar .

Är dessa att lita på?
Citera
2013-08-13, 21:50
Medlem
lehirals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaylas
Hej,

Hade tänkt köpa en bil av dessa men när man gjorde en kvick google sökning på denna handlare fick man upp lite,.. konstigheter.

t.ex http://www.reco.se/boras-bilhandel

När man slår upp adressen på Google Maps:

Kilsundsgatan 5
504 68
Borås

Ser det mycket suspekt ut. Bilen jag har hittat hos dem ligger nämligen väldigt bra i pris jämnfört med andra firmor vilket kanske redan där borde ge varningssignaler, men fb brukar ju ha svar .

Är dessa att lita på?

http://www.rejta.se/omdome/1438545/bor%C3%A5s+bilhandel
Fast kan ju somsagt ha gjort alla omdömen själva, vet man ju aldrig
Citera
2013-08-13, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
http://www.rejta.se/omdome/1438545/bor%C3%A5s+bilhandel
Fast kan ju somsagt ha gjort alla omdömen själva, vet man ju aldrig
Ett omdömme på Rejta är inte värt ett jävla skit, Rejta är totalt oseriöst.
Citera
2013-08-14, 12:54
Medlem
Var inne där och tittade på en bil förra året, gick ut tämligen omgående igen. Magkänslan sa åt mig att undvika den handlaren.
Citera
2013-09-22, 14:56
Medlem
det är väl en gammal bilskojare.

"har vart förbi knallelands bilcenter tidigare o tycker inte att du ska göra dig besväret o åka långt för o köpa en bil av ytterligare ett par skojare.

Billy (Bilal) Baker o hans lillebror Ali Baker har skruvat så mycke mätare så d visslar om det! Dom skruvade 10 av 10 bilar!
BÅDA har näringsförbud, vad jag vet men dom kör la kanske vidare på nån annan av deras 8syskon!

VET detta av säkerhet så håll er borta från dom bluffarna!"

http://www.zatzy.com/allmaent/186733-aer-nan-vet-nat-knalleland-bilcenter-boras.html
Citera
2013-09-22, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fislurken
Ett omdömme på Rejta är inte värt ett jävla skit, Rejta är totalt oseriöst.

Rejta är helt värdelöst då de raderar omdömen om företagen ber om det.
Citera
2013-09-22, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av holf
Rejta är helt värdelöst då de raderar omdömen om företagen ber om det.
Helt rätt därför sa jag att REJTA är rena skiten kanske lite mer också.
Citera
2013-11-26, 19:27
Medlem
Uberfuhrers avatar
Www.bt.se. är det den bilfirman som brunnit ner idag?

Affärerna var på topp eller? Försäkringsbedrägeri?
Citera
2013-11-27, 22:46
Medlem
Du Anders Johansson eller vad du nu heter sluta o snacka din skit du är bara en avundsjuk jävel som försöker smutskasta denna seriösa bilfirma jag vet vem du är de ä du som är en bluffare skaffa dig ett liv
O du uberfuhrer det började brinna hos grannen till borås bilhandel elden spred sig vidare det är ingen jävla försäkringsbedrägeri läs tidningen din idiot o titta på bilderna och videoklippen loossssseeeerrrr.
Citera
2013-11-27, 23:11
Medlem
Swexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eh80
Du Anders Johansson eller vad du nu heter sluta o snacka din skit du är bara en avundsjuk jävel som försöker smutskasta denna seriösa bilfirma jag vet vem du är de ä du som är en bluffare skaffa dig ett liv
O du uberfuhrer det började brinna hos grannen till borås bilhandel elden spred sig vidare det är ingen jävla försäkringsbedrägeri läs tidningen din idiot o titta på bilderna och videoklippen loossssseeeerrrr.
hahahahahahahahahhahaa

dagens inlägg
Citera
2013-11-28, 03:30
Medlem
rusmags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eh80

LOL...

Hmm, arg bilhandlare här??

En uppenbar fråga, kära Eh80: På vilket sätt skulle den påstådda avundsjukan yttra sig? Samt, förklara gärna varför man skulle vara avundsjuk? På vad? "Uhhh, Borås Bilhandel har änna massa fett läckra ridez, Fett, azzå jella loozers, ni skulle aaaaaldrig kunna fixa så fett najz ridez lixom" Eller? Rätta mig gärna...

För att ge ett omdöme om Borås Bilhandel: Verkar vara en knepig firma, samt att det verkar finnas antydningar till lätt dold aggressivitet hos antingen någon som äger firman/ jobbar där... (Ja, lista ut själva vad jag antyder...)

Hur sköter de garantiåtgärder enligt de riktlinjer uppsatta av MRF? 3-månader trafiksäkerhetsgaranti? Eller säljer dom under "Säljes för kunds räkning"? Vilket inte spelar någon roll...

Spännande...
Citera
2013-11-28, 08:38
Medlem
Men snälla rusmag när någon skriver öknamnet på personen och hans riktiga namn och namnet på hans lille bror och att han har åtta syskon då måste de va någon som känner honom och är avundsjuk på just den personen eller????? Idiottttttt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in