Citat:
Ursprungligen postat av
Eh80
Du Anders Johansson eller vad du nu heter sluta o snacka din skit du är bara en avundsjuk jävel som försöker smutskasta denna seriösa bilfirma jag vet vem du är de ä du som är en bluffare skaffa dig ett liv
O du uberfuhrer det började brinna hos grannen till borås bilhandel elden spred sig vidare det är ingen jävla försäkringsbedrägeri läs tidningen din idiot o titta på bilderna och videoklippen loossssseeeerrrr.
LOL...
Hmm, arg bilhandlare här??
En uppenbar fråga, kära Eh80: På vilket sätt skulle den påstådda avundsjukan yttra sig? Samt, förklara gärna
varför man skulle vara avundsjuk? På vad? "Uhhh, Borås Bilhandel har änna massa fett läckra ridez, Fett, azzå jella loozers, ni skulle aaaaaldrig kunna fixa så fett najz ridez lixom" Eller? Rätta mig gärna...
För att ge ett omdöme om Borås Bilhandel: Verkar vara en knepig firma, samt att det verkar finnas antydningar till lätt dold aggressivitet hos antingen någon som äger firman/ jobbar där... (Ja, lista ut själva vad jag antyder...)
Hur sköter de garantiåtgärder enligt de riktlinjer uppsatta av MRF? 3-månader trafiksäkerhetsgaranti? Eller säljer dom under "Säljes för kunds räkning"? Vilket inte spelar någon roll...
Spännande...