2013-08-13, 18:12
Medlem
Hej!

Misstänker att det finns någon tråd likt denna redan men kunde inte hitta någon... Kom hem från Rhodos efter att ha spenderat en hel vecka där med polare. Haft riktigt kul men blev tyvärr rånad på mobil och pengar. Hade massvis med bilder ifrån sommaren och undrar om det på något sätt går att återställa dom? Jag har haft på bildström men inte (vad jag vet) haft iCloud installerat på någon annan enhet.

Behöver all hjälp jag kan få! Tack på förhand.
Citera
2013-08-13, 18:42
Medlem
Har du haft bildströmmen på, samt varit uppkopplad till ett wifinät så kan du ha tur.
Logga in på ditt iCloud-konto från en ios/Mac eller Windows-dator (då lär du dock ladda ner iCloud control panel från Apple.com)
Citera
2013-08-13, 18:43
Medlem
Medicinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malinsouland
Hej!

Misstänker att det finns någon tråd likt denna redan men kunde inte hitta någon... Kom hem från Rhodos efter att ha spenderat en hel vecka där med polare. Haft riktigt kul men blev tyvärr rånad på mobil och pengar. Hade massvis med bilder ifrån sommaren och undrar om det på något sätt går att återställa dom? Jag har haft på bildström men inte (vad jag vet) haft iCloud installerat på någon annan enhet.

Behöver all hjälp jag kan få! Tack på förhand.
Har du tagit backup med iCloud så är det väl bara att läsa tillbaka när du får en ny lur.
Citera
2013-08-14, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rixton
Har du haft bildströmmen på, samt varit uppkopplad till ett wifinät så kan du ha tur.
Logga in på ditt iCloud-konto från en ios/Mac eller Windows-dator (då lär du dock ladda ner iCloud control panel från Apple.com)

Lyckades otroligt nog få tillbaka bilderna, var tvungen att uppdatera datorn till OS X Mountain Lion men sedan började bilderna rulla in i iCloud. Tack så jättemycket för din hjälp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in