2013-08-13, 03:13
Bannlyst
Finns det bantningspiller som funkar? alltså som tar bort fett utan att man behöver göra speciellt mycket? tex om man tycker det är extremt tråkigt att gymma eller jogga
Citera
2013-08-13, 03:15
Medlem
Ne.. skulle va knark de
Citera
2013-08-13, 03:26
Medlem
Fan bit ihop och gör det ordentligt.
Skaffa en PT eller lär dig på egen hand och få resultat och välmående.
Nej det finns inga bantningspiller som hjälper utan träning.
Citera
2013-08-13, 03:57
Medlem
Ahhlqvists avatar
Ta tag i ditt liv. Lägg om din kost och rutiner. Du kommer aldrig att ångra dig. När du väl inser hur din kost är i dagens läge, kommer du äcklas något så fruktansvärt.
Citera
2013-08-13, 04:07
Medlem
Ja dom finns. Man tar en på kvällen o när man vaknar på morgonen är man biff
Citera
2013-08-13, 06:17
Medlem
Det finns ju Xenical. Ta en kapsel till varje måltid och den gör att 30% av fettet i maten inte tas upp av kroppen utan går rakt igenom. Vitsen är ju att du märker att du blir så dålig i magen av fet mat, så att du äter magrare av ren självbevarelsedrift. Men om du vägrar röra mer på dig samtidigt, så gör det inte så stor skillnad.

Jag har en vän som gick ner 30 kg med hjälp av Xenical. Men det är tänkt som en extra sporre för att snabbt gå ner i vikt och bli inspirerad till bättre mat- och kostvanor. Några "mirakelpiller" finns inte.
Citera
2013-08-13, 11:50
Medlem
mr-virros avatar
http://en.m.wikipedia.org/wiki/2,4-Dinitrophenol
Dnp, men tror nog inte det är för en latmask som dig. Hur hade du tänkt dig hålla vikten nere sedan? Det finns inga mirakelkurer.
Citera
2013-08-13, 14:50
Bannlyst
du behöver varken gymma eller jogga.
däremot behöver du äta mindre.
Citera
2013-09-24, 22:47
Medlem
osiriz88s avatar
Till skillnad från trådskaparen så är jag beredd att både träna och aktivt kämpa för att ändra min diet. Men jag skulle gärna ta någon form av "bantningsmedicin" som extra hjälp på traven, åtminstone tills jag vant mig vid att äta mindre!

Jag vet att det inte finns piller som trollar bort fettet, men jag vill gärna ha något som raderar bort en rejäl del av både hunger och sötsug. Så fler rekommendationer tack.
Citera
2013-09-25, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Till skillnad från trådskaparen så är jag beredd att både träna och aktivt kämpa för att ändra min diet. Men jag skulle gärna ta någon form av "bantningsmedicin" som extra hjälp på traven, åtminstone tills jag vant mig vid att äta mindre!

Jag vet att det inte finns piller som trollar bort fettet, men jag vill gärna ha något som raderar bort en rejäl del av både hunger och sötsug. Så fler rekommendationer tack.

En klassiker är ju att dricka ett stort glas kallt vatten om man blir hungrig. Annars så är dem flesta bantingspiller/fettförbrännare värdelösa, det mesta du får ut av det är kanske 50 extra kcal.
Citera
2013-09-25, 01:03
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:

Vissa rätt starka antidepp medicin tar bort både hunger och matlust. Det kanske vore något, dock får du ju gå igenom några läkarbesök.
Citera
2013-09-25, 07:42
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:

Samma här! Jag känner inte till några piller... Men testa att tugga färsk ingefära vid sötsug, alternativt anisrot, drick mycket te, ät gurka och morötter som mellanmål när du är hungrig. Men det suger att gå mer i vikt, det är skitjobbigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in