Jag har varit där som besökare 4 år i rad nu och jag har också tänkt på detta! Specilt dom senaste två-tre åren har det eskalerat tycker jag. Det känns som att festivalen håller på att bli större än en festival och "dom" drar nytta av det. Det är som en jävla stor rörelse av bögar, flator, transor, hippies och yuppies och allmänna fjantar som ser speciella ut. Men jag tycker det mest är kul o se massa konstigt folk och det finns massa(!) snygga brudar ändå.
Bokningarna har under alla år ändå varit jävligt bra. Har sett många bra hiphop akter där som Wu tang, Nas, Dead prez, asap rocky, Kanye west och i år Public enemy, kendrick lamar och Danny Brown!(Danny Brown bästa på årets festival lätt, så jävla knarkig). Och flera andra tunga band/artister som inte gör hiphop. Men det är en väldigt blandad line up varje år så några pro-flat band får dom alltid in.
Vi får se vad som händer om några år, om det blir nån bög-revolution eller nåt. Och jag tror fan jag såg tjejen med muschen! Hon hade en riktigt synlig matta under näsan iallafall, fast det fanns säkert ett tiotal muschbrudar dock.
Jag tycker festivalen är riktigt trevlig ändå och kommer nog fortsätta besöka den. Om maten blir vegansk är jag the fuck outta there