2013-08-11, 05:36
Medlem
Har fått reda på genom en gemensam vän att en tjej kommer att göra slut med sin pojkvän om en vecka men att han vet inte om det. Nu behöver jag er hjälp. Vi kommer att ha middag hos vår gemensamma vän tillsammans och jag tänkte driva med henne eftersom jag tycker att det är grisigt att berätta för andra att man kommer göra slut med sin partner. Pojkvännen kommer inte vara närvarande på middagen och hon känner inte till att jag vet om hennes plan. Hon kommer inte heller kunna säga att hon kommer göra slut med honom på grund av andra närvarande.

Min idé är att börja diskutera och fråga roliga saker som gör henne obekväm t.ex. när hon och hennes pojkvän kommer förlova sig eller vad hon har planerat för hans födelsedag. Jag har inte kommit på något särskilt kul att prata om eller fråga så här behöver jag er hjälp. Kom med förslag på vad jag ska prata och fråga om så vi kan sätta henne i en rolig situation.
Citera
2013-08-11, 05:47
Medlem
Riddarhusets avatar
Du kan fråga:
- vad tycker ni om att ngn talar om för andra att den skall göra slut innan ni själva får information om det?
-Om du t ex råkade ut för det Britta?
- vad hade ni tyckt om ett sådant beteende mot er?
- om den du var ihop med, ja t ex du Kalle,om Stina hade sagt det till massa andra innan du själv fick reda på det vad hade du sagt då?
Då hamnar hon i fällan
- Är det ngn här som har gjort så?
- Eller tänker göra det?
Fällan slår ihop
Citera
2013-08-11, 07:18
Medlem
jcws avatar
- Hur ser ni på framtiden överlag? Planerat att skaffa barn än?
- Det skulle vara så roligt att se er två på en utlandssemester snart.
- Jag vet i alla fall att "Peter" är så himla bra med barn, ni kanske borde satsa?
- Det märks verkligen att ni är skapta för varandra, ni är ju kärare än någonsin.
- Har ni börjat kolla villa?
Citera
2013-08-11, 08:49
Medlem
dunias avatar
HAHA snälla uppdatera oss om hur det gick. Btw! Vilken jävla pichka hon är.
Citera
2013-08-11, 12:49
Medlem
Som ovanstående, uppdatera om hur det gick sen! Kan bli underhållande att läsa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in