• 2
  • 3
2005-06-21, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke
Grejen är ju den att det alltid står en vårdare o kollar på när man pinkar, kan vara svårt då o ta fram ett rör-hälla över det i muggen när man sitter ner som tjej o sen stoppa tillbaka det...nåt som funkar är att ha ett rör med ren urin instoppat i musen o som är täckt med plast...sen gör man bara ett litet hål i plasten o sen rinner det på fint-utan att man behöver ta fram röret

EXAKT så tänkte jag också utan att läst ditt inlägg
Citera
2005-06-22, 06:56
Medlem
jag_ger_upps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolution!
Jag & min tjej har börjat pissa & ska göra det i ett halvår.
Jag har redan ruttnat (efter endast några få gånger) och har nu bestämt att köpa en sådan här: http://www.thewhizzinator.com/whiz2.htm

Men nu är tjejen grinig! "Ska jag behöva vara ren själv?" eller "ska du ha kul & jag får bara dricka alkohol?" är meningar som numera haglar över mig
För helvete! Jag får dåligt samvete!

Vet någon om det finns någon liknande produkt för kvinnor SOM VERKLIGEN FUNGERAR??? Jag litar inte riktigt på den produkten som säljs till kvinnor på ovanstående sida. Verkar opålitligt att hålla på att öppna clips (större torsk-risk)
Vet någon någon bra produkt som verkligen funkar?

Jag saknar verkligen de mysiga stunderna som vi hade när vi satt stekta och myste framför Simpsons

Snälla, hjääälp!

Känner inte till något liknande alternativ för enbart kvinnor men jag kan inte förstå varför din flickvän inte kan köpa en precis likadan lös-pillesnopp? Jag menar vi lever ju trots allt på 2000 talet.

Resten av förslagen du har fått anser jag vara vidriga och svår genomförda men lycka till vad du, eller ska jag säga ni än väljer att göra.
Citera
2005-06-22, 12:23
Medlem
Evolution!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jag_ger_upp
Känner inte till något liknande alternativ för enbart kvinnor men jag kan inte förstå varför din flickvän inte kan köpa en precis likadan lös-pillesnopp? Jag menar vi lever ju trots allt på 2000 talet.

Resten av förslagen du har fått anser jag vara vidriga och svår genomförda men lycka till vad du, eller ska jag säga ni än väljer att göra.

He he.... Lite skumt om hon dyker upp med en kuk helt plötsligt (vi pissar redan). Fan det där skulle vi tänkt på från början! Fasen!

Vilka andra förslag?? Att någon stoppar upp kuken i henne & pissar??
Såna inlägg bevisar ju verkligen hur många pubertala fjortisar som hänger här inne!
Citera
2005-06-22, 12:25
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evolution!
Att någon stoppar upp kuken i henne & pissar??
Såna inlägg bevisar ju verkligen hur många pubertala fjortisar som hänger här inne!

Håller till fullo med...borde finns nåt filter mot såna inlägg...
Citera
2005-06-22, 13:18
Medlem
Evolution!s avatar
Citat:

Ska inte moderatorn fixa sånt här???
Citera
2005-06-22, 13:32
Medlem
Capones avatar
Ett tips är att hon låtsas att hon har mens, och stoppar en binda i trosorna. Det ger fördelarna att det är mindre risk för att få pisset i trosorna, och dessutom har hon en ursäkt att pilla mellan benen så det inte ser misstänkt ut när hon ska göra hål i plasten...
Citera
2005-06-22, 14:35
Medlem
Citat:

Inlägget borde flyttas till humor
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in