Lider med er som skrivit tidigare! Nu ska jag dra min historia. Jag blev sexuellt utnyttjad som barn av min dåvarande styvfar. Mitt första minne var jag ca 7år, då jag sov en natt i mammas säng, som han delade med henne. Jag vaknade utav att han tog på mitt underliv. Minns att jag förstod inte vad som hände och varför han gjorde - jag kunde ju inget om sex. Sen somnade jag om. Minns också i samma lägenhet hur han kunde få mig att se på porrfilmer och bad mig klä av mig. Han kunde be mig stå naken framför en spegel vi hade. Han kunde smeka sitt könsorgan mot mitt osv. Det här är minnen som jag ser dagligen och jag blir lika äcklad varenda gång. Och det pågick i flera år fram till jag var 15-16 år. Jag minns ett tillfälle en sen kväll när jag var kanske 10 år, då jag hade setat uppe med min mamma och kollat på en film. Då berättade jag för henne, minns inte vad jag sa. Men jag sa lite vad han brukade göra. Men hon sa inte mycket. Jag vet inte om hon blev chockad eller inte trodde på mig. Jag som barn kunde vara väldigt mycket att jag gjorde vissa saker bara för att få uppmärksamhet, så det kunde vara en anledning till att hon inte trodde på mig. Vi pratade aldrig om det något mer efter det. Jag visste att det var väldigt hemligt och jag skämdes för det, för jag visste att det var fel. Minns att de första gångerna han utnyttjade mig, att han sa "det här får du inte säga till mamma, för då kommer hon döda mig med en kniv" och drog sitt finger över halsen. Då minns jag att jag blev rädd, för det var inte något som jag vela att det skulle hända. För en 7 åring var knivar och blod inget bra. Nu ångrar jag mig att jag inte sa något, för att bli dödad skulle han förtjänat. Jag känner mig så oerhört kränkt att jag inte finner ord. Jag vill sätta dit honom, men jag har ju inga bevis eller vittnen. Det kommer bara bli ord mot ord.
Sen kommer minnen upp ifrån när jag var lite äldre, hur han kunde sitta och supa, mamma log och sov för hon nattat mina syskon och råkat somna själv. Då han kunde vandra upp på mitt rum när jag låg och sov, och börja tafsa på mig. Jag minns att jag bara låtsades sova och inte sa något. När jag blir rädd, blir jag bara helt tyst i chock. Sen kunde det gå över till att jag tände på det istället, som sedan blev till ångest. Då det kom som en iskall klump i magen och kunde känna mig lite illamående och äcklig. Jag skämdes. Och det förföljer mig än idag i mitt sexliv. Trots att jag vet att partnern jag har sex med inte vill mig något ont, men jag har alltid mina misstankar. Jag kan, som en ovan skrivit, att jag har sex med folk bara för att räcka till. Jag vill bara duga, jag vill känna att jag ger någon något bra. Att bara vara tillfreds...
Sen kommer minnen upp ifrån när jag var lite äldre, hur han kunde sitta och supa, mamma log och sov för hon nattat mina syskon och råkat somna själv. Då han kunde vandra upp på mitt rum när jag låg och sov, och börja tafsa på mig. Jag minns att jag bara låtsades sova och inte sa något. När jag blir rädd, blir jag bara helt tyst i chock. Sen kunde det gå över till att jag tände på det istället, som sedan blev till ångest. Då det kom som en iskall klump i magen och kunde känna mig lite illamående och äcklig. Jag skämdes. Och det förföljer mig än idag i mitt sexliv. Trots att jag vet att partnern jag har sex med inte vill mig något ont, men jag har alltid mina misstankar. Jag kan, som en ovan skrivit, att jag har sex med folk bara för att räcka till. Jag vill bara duga, jag vill känna att jag ger någon något bra. Att bara vara tillfreds...