2013-08-10, 21:37
Medlem
ToConfuseds avatar
Superskön rapport, riktigt bra skrivet!
Citera
2013-08-10, 23:29
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Sjukt bra rapport. 5/5
Citera
2013-08-14, 14:44
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToConfused
Superskön rapport, riktigt bra skrivet!

Citat:
Ursprungligen postat av Gbg-Smoke
Sjukt bra rapport. 5/5
Kul att ni gillade den!
Citera
2013-08-14, 18:47
Medlem
Anon2s avatar
Alltså fan vad fascinerande droger verkar vara.
Får en känsla av en riktigt wicked film när jag läser såna här rapporter.

Är avundsjuk på er som vågar/kan hålla på med droger.
Men frågan är hur många av er är beroende eller kommer bli beroende.
Citera
2013-08-14, 23:40
Medlem
Z1s avatar
Riktigt häftig läsning!

Hur mycket DMT tror du att du rökte??
Citera
2013-08-15, 04:17
Medlem
daladasens avatar
Fasen så bra du skriver! Blev nästan mer sugen på en lapp LSD nu än att testa DMT, hur kan du få mig sä förbannat motiverad till det? Kan du dela med dig något tipps hur man får en lugn och skön tripp? Opiater eller benzo spelar ingen roll, vill komma till en sådan existens där allt är så jävla mellow hehe
Citera
2013-08-15, 10:31
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon2
Alltså fan vad fascinerande droger verkar vara.
Får en känsla av en riktigt wicked film när jag läser såna här rapporter.

Är avundsjuk på er som vågar/kan hålla på med droger.
Men frågan är hur många av er är beroende eller kommer bli beroende.
Det är jävligt fascinerande. I vårt samhälle där alla jagar upplevelser så förstår jag inte hur folk INTE kan hålla på med droger. Alla ska hoppa fallskärm, bungyjump, resa jorden runt och allt vad det är. Men när det finns ett pulver som du bara behöver röka en liten nypa av för att hamna i en annan dimension, det är tydligen inte intressant! Själv är jag öppen för allt och tar alla möjligheter att uppleva livet till fullo, även droger som jag anser inte skadar mig.

Jag har testat mycket och har aldrig känt något beroende, skulle det hända så lägger jag av direkt med den substansen bara.
Citera
2013-08-15, 10:35
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z1
Riktigt häftig läsning!

Hur mycket DMT tror du att du rökte??
Tack

Ingen aning, i början vägde jag men jag tyckte bara det var krångligt att hålla på med. Nu lägger jag bara i lite mer än vad jag ska ha i flaskan sen eldar jag tills den är lagom rökfylld. Det som inte vaporiserar stelnar sen igen och det går att röka nästa gång. Men skulle kunna tippa på 60 mg kanske!
Citera
2013-08-15, 10:55
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daladasen
Fasen så bra du skriver! Blev nästan mer sugen på en lapp LSD nu än att testa DMT, hur kan du få mig sä förbannat motiverad till det? Kan du dela med dig något tipps hur man får en lugn och skön tripp? Opiater eller benzo spelar ingen roll, vill komma till en sådan existens där allt är så jävla mellow hehe
Tack för det, ja LSD är ju mycket mer meningsfullt i mitt tycket, så det beror ju helt på vad man vill uppnå. När man röker DMT så hinner man inte ens tänka.
Tips för att få en skön tripp? Set & setting! Framförallt Set, alltså hur du mår, tänker på och vad du vill uppnå med trippen. Vill man ha en lugn tripp så trippa när man inte har massa dåliga tankar som snurrar runt, se till att må bra helt enkelt.
Sen finns det saker man kan göra för att bättre på lugnet i sinnet. Jag brukar vilja trippa på en dag jag är ledig, självklart ledig dagen efter också. Ha en riktigt skön dag helt enkelt och det är ju olika från person till person. För mig innebär det att jag går upp efter en god natts sömn, äter en god frukost utan att stressa. Sedan kanske dra och träna för att sen äta lunch. Sen bara ta det lugnt, läsa lite, jag läser gärna Terence McKenna. Sedan kan man gärna meditera lite, det behöver inte alls vara något avancerat bara man sitter och försöker slappna av så mycket som möjligt och tömma huvudet på "vardagsbekymmer". Detta kan man gärna göra under trippen också tycker jag.
Benzo dödar ju i princip trippen, beroende på hur mycket man tar såklart men det är väldigt effektivt för det ändamålet, alltså något man tar när man vill landa. Opiater har jag aldrig testat och har inget större intresse av det heller så det får du fråga någon annan.
Senast redigerad av dunderdasen 2013-08-15 kl. 11:01.
Citera
2013-08-17, 12:31
Medlem
dawthedudes avatar
haha en helt vanlig onsdag. gillart. 5/5 från mig. Bra läsning - man fastnar direkt.
Citera
2013-08-20, 19:31
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dawthedude
haha en helt vanlig onsdag. gillart. 5/5 från mig. Bra läsning - man fastnar direkt.
Tack för det!
Citera
2013-08-20, 22:39
Medlem
Mandic!s avatar
Mycket bra skrivet, applåder! 5/5. Blir nog till att testa DMT igen någon gång...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in