Väntar ivrigt på leverans av sorter men dom 12 proverna som var med tog snabbt slut men gud vad gott det är med en snabb espresso på morgonen till tidningen.
Ett kanonköp kan grymt rekomendera alla espresso älskare och köpa en C eller D 90.
Hur lång tid tog det innan din leverans kom?
Ja visst är det kanon med en kopp på morgonen! Jag fick min leverans exakt 3 dagar efter beställning...Så än så länge har de hållt vad de lovat.
Jävla exerd, då måste jag ha en sådan. Btw, vi har ircat i samma kanal. Hur går det med Grävlisch? (#synthare, för 4 år sen). Var det inte du som hade kanalen #purjo? Haha, jajävlar.
Aye håller med men när jag köpte min på NK Gbg så var båda lika "dyra" så jag föll för den "C90" a passar mer in i mitt kök to be.
Återkom gärna med mer frågor eller om du har kommentarer så är det bara till och säga till.
/deadlus
Ja, det kanske är sant. Får se hur jag gör, den röda var också fin. Men hmm, jag registrerar mig nu på deras hemsida, och D/C90 finns ju inte att välja på.
Vad ska jag välja istället?
Edit: Går det inte att köpa i Karlstad? Inte ens på nätet!? Vad kasst!
Verkar fan vara en höjdarmaskin! Någon på jobbet berättade att Selecta börjat köra med Nespresso-maskinera.. måste fan övertala alla på jobbet att fixa en sån!
Ville höra om ni som köpte en Nespresso maskin fortfarande är nöjda, det har gått några månader nu sen tråden startades. Är själv sugen på att köpa den enklaste modellen c90 eller vad den heter.
-Ångrar ni att ni inte köpte maskin med skummare?
-Några andra problem eller nackdelar med maskinerna (bortsett att man måste beställa kapslarna)?
Fick provsmaka i affären o det var ju jävulskt gott, men ville fundera o höra mig för lite innan jag slår till.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!