2005-06-30, 03:23
Medlem
catlands avatar
Oj! En sådan måste jag ha! Några frågor:

* Vad kostar kapslarna?
* Hur många kapslar får man i varje paket?
* Hur länge räcker en kapsel?

Mvh
Citera
2005-06-30, 08:22
Medlem
jenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catland
Oj! En sådan måste jag ha! Några frågor:

* Vad kostar kapslarna?
* Hur många kapslar får man i varje paket?
* Hur länge räcker en kapsel?

Mvh

1. 2,70-2,90
2. Så många du vill, de säljs styckevis
3. Beror på hur snabbt du dricker, en per kopp alltså!
Citera
2005-06-30, 10:36
Medlem
exerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlus
Väntar ivrigt på leverans av sorter men dom 12 proverna som var med tog snabbt slut men gud vad gott det är med en snabb espresso på morgonen till tidningen.

Ett kanonköp kan grymt rekomendera alla espresso älskare och köpa en C eller D 90.

Hur lång tid tog det innan din leverans kom?

Ja visst är det kanon med en kopp på morgonen! Jag fick min leverans exakt 3 dagar efter beställning...Så än så länge har de hållt vad de lovat.
Citera
2005-07-02, 08:06
Medlem
catlands avatar
Jävla exerd, då måste jag ha en sådan. Btw, vi har ircat i samma kanal. Hur går det med Grävlisch? (#synthare, för 4 år sen). Var det inte du som hade kanalen #purjo? Haha, jajävlar.

Hmm, var på sidan beställer man kapslar?
Citera
2005-07-02, 22:52
Medlem
Citat:
Hmm, var på sidan beställer man kapslar?

http://nesclub.nespresso.com/id/login/

Registrera dig där så kan du beställa Kapslar samt koppar och dylikt.

/deadlus
Citera
2005-07-02, 22:58
Medlem
catlands avatar
Aha, okej!

Hmm, vad är det för skillnad på C90 och D90, förutom att D90 är 300kr billigare?
Citera
2005-07-02, 23:43
Medlem
Citat:
Aha, okej!

Hmm, vad är det för skillnad på C90 och D90, förutom att D90 är 300kr billigare?

Enda skillnaden på dom är att D90 är lite "kvinnligare" form samt utforming medans C90 är lite "mannligare" fyrkantig graphit aktig.

Så ingen skillnad annat än utseende.

/deadlus
Citera
2005-07-03, 00:00
Medlem
catlands avatar
Jaha, okej. Då ska jag vara så manlig att jag köper den billigare, och kaffe för resten av pengarna.
Citera
2005-07-03, 01:15
Medlem
Citat:
Jaha, okej. Då ska jag vara så manlig att jag köper den billigare, och kaffe för resten av pengarna.

Aye håller med men när jag köpte min på NK Gbg så var båda lika "dyra" så jag föll för den "C90" a passar mer in i mitt kök to be.

Återkom gärna med mer frågor eller om du har kommentarer så är det bara till och säga till.

/deadlus
Citera
2005-07-03, 01:20
Medlem
catlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlus
Aye håller med men när jag köpte min på NK Gbg så var båda lika "dyra" så jag föll för den "C90" a passar mer in i mitt kök to be.

Återkom gärna med mer frågor eller om du har kommentarer så är det bara till och säga till.

/deadlus

Ja, det kanske är sant. Får se hur jag gör, den röda var också fin. Men hmm, jag registrerar mig nu på deras hemsida, och D/C90 finns ju inte att välja på.

Vad ska jag välja istället?

Edit: Går det inte att köpa i Karlstad? Inte ens på nätet!? Vad kasst!
Citera
2005-07-03, 12:57
Medlem
-jOE!s avatar
Verkar fan vara en höjdarmaskin! Någon på jobbet berättade att Selecta börjat köra med Nespresso-maskinera.. måste fan övertala alla på jobbet att fixa en sån!
Citera
2006-03-11, 14:23
Medlem
felstavadds avatar
tid för utvärdering

Ååååååh-heeejj, bumpeti-bump.

Ville höra om ni som köpte en Nespresso maskin fortfarande är nöjda, det har gått några månader nu sen tråden startades. Är själv sugen på att köpa den enklaste modellen c90 eller vad den heter.

-Ångrar ni att ni inte köpte maskin med skummare?

-Några andra problem eller nackdelar med maskinerna (bortsett att man måste beställa kapslarna)?

Fick provsmaka i affären o det var ju jävulskt gott, men ville fundera o höra mig för lite innan jag slår till.

Ha det gott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in