Flashback bygger pepparkakshus!
2013-08-07, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Madmoiselle
Är alla invandrare lika icke-önskvärda? Och vad är egentligen din definition av en invandrare; bara en person som ser icke-svensk ut eller någon som är född utomlands tex..?
Jag är själv en blandning; halv svensk och halv iransk och är född i Sverige. Är jag så en 'invandrare' i dina ögon eftersom min mamma är född i utlandet?
Jag antar att han menar icke-vita, rasfrämlingar.
Citera
2013-08-07, 19:40
Medlem
Bish0pTh3Pimps avatar
Det finns invandrare överallt. Det allra säkraste för dig är att plocka ut ögonen med en sked och ha dem i en burk.
Citera
2013-08-07, 19:40
Medlem
Gails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback270
Du kan flytta till Finland. Du kan flytta till en småstad, jag bor i en småstad. Jag ser alltid majoriteten svenskar när jag handlar, inga invandrare bor i mitt område. Du får titta runt, annars kan du flytta ut till landet, det är trevligt. Jag växte upp på landet, inga invandrare, trevligt folk.

Tyvärr så placeras mena-invandrarna ut över hela Sverige. Gå till vilket centrum som helst i valfri småstad så ser du dessa arabjävlar hänga där, männen tjattrar högljutt på arabiska och påskkärringarna har ett tåg av ungar efter sig. På vischan kanske man slipper dem.
Citera
2013-08-07, 19:42
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:
Du kan flytta till Finland. Du kan flytta till en småstad, jag bor i en småstad. Jag ser alltid majoriteten svenskar när jag handlar, inga invandrare bor i mitt område. Du får titta runt, annars kan du flytta ut till landet, det är trevligt. Jag växte upp på landet, inga invandrare, trevligt folk.

Samma här, men man ska inte veta sig säker....

I den lilla staden där jag bor har det beslutats att äldreboendet inte ska köra vidare, men vem tar då över dessa fina lokaler - det är ju liksom gjord for boende.....

Ska bli kul vad som väntar i 2014.....
Citera
2013-08-07, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gail
Tyvärr så placeras mena-invandrarna ut över hela Sverige. Gå till vilket centrum som helst i valfri småstad så ser du dessa arabjävlar hänga där, männen tjattrar högljutt på arabiska och påskkärringarna har ett tåg av ungar efter sig. På vischan kanske man slipper dem.
Ja, man kan inte slippa se dem 100% om man inte bosätter sig på landet. Vi kan iallafall komma bort från dem värsta invandrarna. Jag känner mig trygg bara jag ser majoriteten svenskar ute.
Citera
2013-08-07, 19:44
Medlem
JaffaCallings avatar
Flytta till ett område med iranier så slipper du se invandrare hehe
Citera
2013-08-07, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Madmoiselle
Är alla invandrare lika icke-önskvärda? Och vad är egentligen din definition av en invandrare; bara en person som ser icke-svensk ut eller någon som är född utomlands tex..?
Jag är själv en blandning; halv svensk och halv iransk och är född i Sverige. Är jag så en 'invandrare' i dina ögon eftersom min mamma är född i utlandet?

inget emot spanjorer eller sådana, tänker mest på muslimer och somalier. Det är dom som försämrar vårat land
Citera
2013-08-07, 19:57
Medlem
Gails avatar
Citat:
Ja, man kan inte slippa se dem 100% om man inte bosätter sig på landet. Vi kan iallafall komma bort från dem värsta invandrarna. Jag känner mig trygg bara jag ser majoriteten svenskar ute.

Jo men migrationsverket sprider ut de ovälkomna gästerna under asylperioden. T om med små bruksorter ska till varje pris berikas med islam. Vart ska man ta vägen för att slippa skiten? Storstäderna är värst om man inte har råd att bo i finare områden. Gated community är nog ingen dum ide i framtiden.
Tänk om man inte såg en enda muslim på en hel månad i Sverige. Kvinnor skulle kunna gå ute på kvällen utan oroa sig för att en grymtande arab skulle anfalla osv.
Citera
2013-08-07, 20:02
Medlem
White Christmass avatar
Något som kan lindra lite är att alltid ha hörlurar med musik du tycker om varje gång man går ut, åker kollektivt osv. Det hjälper en del.

Ett annat är att alltid titta bort och blunda när dessa är i närheten.
Citera
2013-08-07, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gail
Jo men migrationsverket sprider ut de ovälkomna gästerna under asylperioden. T om med små bruksorter ska till varje pris berikas med islam. Vart ska man ta vägen för att slippa skiten? Storstäderna är värst om man inte har råd att bo i finare områden. Gated community är nog ingen dum ide i framtiden.
Tänk om man inte såg en enda muslim på en hel månad i Sverige. Kvinnor skulle kunna gå ute på kvällen utan oroa sig för att en grymtande arab skulle anfalla osv.
Ja, fyfan. Jag tycker att svenskarna som vill bo ifrån Mellanöstern/Afrika, ska bygga en egen kommun. Tänk vilken dröm, bara vita är tillåtna att bo där. Jag skulle flyttat dit på stört, där kan vi avla fram små vita soldater till det framtida kriget och ta över Sverige kommun efter kommun och se Sverige vitt igen. När det är gjort går vi mot riksdagen och torterar rasblandningsavkomman Fredrik Reinfeldt tills dagen han dör. Jag älskar att dagdrömma.
Citera
2013-08-07, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bongoman
Svart plastpåse över huvudet. Sticka ut ögonen.

Flytta till ett oberikat land som Japan.
Men Japan är ju berikat av japaner och de gillar inte invandrare.
Citera
2013-08-07, 20:11
Medlem
Gails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnhildur
Men Japan är ju berikat av japaner och de gillar inte invandrare.

120 miljoner människor som inte gillar olika. Det här var inte bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in