2013-08-06, 23:39
Bannlyst
När man tittar på trådar och ser någon trådrubrik typ: "Korv och bröd vol. 2 finns inte i skivaffären!"
(3). Vad innebär alltså siffran i parentesen utanför trådrubriken? Det syns på vissa trådrubriker men inte i alla trådar. Tack på förhand
Citera
2013-08-06, 23:41
Medlem
Celenos avatar
Antal sidor.
Citera
2013-08-06, 23:45
Bannlyst
Borde jag listat ut .

Ser inte direkt någon funktion med det iallafall.
Citera
2013-08-06, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
Borde jag listat ut .

Kan väll vara väldigt bra att vet om det är 500 inlägg du väntar dig eller 10.Det tycker jag är väldigt bra att veta.
Citera
2013-08-07, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moldova1992
Kan väll vara väldigt bra att vet om det är 500 inlägg du väntar dig eller 10.Det tycker jag är väldigt bra att veta.
Är man intresserad av ett ämne spelar nog inte storleken på tråden roll, mna kan ju titta in lite då och då.
Citera
2013-08-07, 00:46
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Borde jag listat ut .

Beroende på om man klickar på en tråds rubrik eller sidräknare så kommer man till trådstarten respektive senaste sidan. Du kan också klicka på pilen bredvid användarnamnet i kolumnen över vem som senast svarat för att komma direkt till det nyaste inlägget.

Citat:
Är man intresserad av ett ämne spelar nog inte storleken på tråden roll, mna kan ju titta in lite då och då.
Om det här forumet lärt mig något så är det att storleken är viktigare än allt.
Citera
2013-08-07, 00:49
Medlem
robomans avatar
Citat:
Tycker du verkligen inte att det ska kunna framgå hur mycket som skrivits i en tråd, innan man är inne i den?
Klart att storleken på tråden kan spela roll. Alla har inte oändligt med tid. Alltså... nej... jag kan inte få fram ord för det. Jag kan verkligen inte förstå hur du INTE kan se någon nytta i den funktionen.

Nåväl, alla är vi olika.
Citera
2013-08-07, 01:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Tycker du verkligen inte att det ska kunna framgå hur mycket som skrivits i en tråd, innan man är inne i den?
Klart att storleken på tråden kan spela roll. Alla har inte oändligt med tid. Alltså... nej... jag kan inte få fram ord för det. Jag kan verkligen inte förstå hur du INTE kan se någon nytta i den funktionen.

Nåväl, alla är vi olika.
Nej, som sagt är man intresserad av ett ämne kan man väl offra de tre sek det tar att öppna en tråd och då se hur många sidor det är. Har man ett intresse av fb får man väl offra lite tid. Flashback hade varit ett bättre forum om folk orkade researcha och lägga ner tid på att skriva vettiga grejer.
Citera
2013-08-07, 02:40
Medlem
robomans avatar
Citat:
Nej, som sagt är man intresserad av ett ämne kan man väl offra de tre sek det tar att öppna en tråd och då se hur många sidor det är. Har man ett intresse av fb får man väl offra lite tid.
Varför skulle det vara BÄTTRE om siffran som talar om en tråds storlek försvann?
Citat:
Flashback hade varit ett bättre forum om folk orkade researcha och lägga ner tid på att skriva vettiga grejer.
Ja visst, men det har inget med det andra att göra.
Citera
2013-08-07, 02:42
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Hur kan detta ens mynna ut i en diskussion?!! Det är positivt att kunna se hur många sidor en tråd har. Det enda jag har anmärkning på är att antalet sidor inte syns när man söker efter en tråd utan då syns det bara en pil.
Citera
2013-08-07, 09:06
Medlem
Citat:
Borde jag listat ut .

Ditt resonemang är åt fel håll. Det handlar inte om varför siffran finns utan om varför det inte ska finnas.
Citera
2013-08-07, 10:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Joan-Duchemin
Ditt resonemang är åt fel håll. Det handlar inte om varför siffran finns utan om varför det inte ska finnas.
Ja det var felaktigt men alla kan väl inte dra samma slutsats innan en diskussion?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in