2013-08-06, 23:01
Bannlyst
Det finns fula killar och så finns det fula tjejer...tyvärr väldigt mycket av båda. Fördelen för tjejerna är att de kan sminka sig och dra iväg till krogen där det finns ett antal individer med penis utan ens en gnutta självrespekt som viftar runt med dasen och stoppar in den i allt som rör sig och ser ut som en kvinna...inte en droppe värdighet. Varför detta vidriga beteende? Varför kan ni inte kontrollera era avskyvärda lustar?

Varför letar ni inte upp heta tjejer? "För att ni misslyckas"? MEN TRÄNA DÅ? Tror ni verkligen innerst inne att lösningen är att sätta på en 90-kilos WT-slyna och tro att ni kommer få riktig fitta någon gång? Så jävla patetiska är ni, jag förstår inte hur ni kan sänka vårt kön, jag skäms för att dela vår gemensamma gåva, penisen, med er...
Citera
2013-08-06, 23:09
Medlem
Jack.Dogs avatar
Jag skulle nog säga att anledningen till att många herrar går hem med mindre åtråvärda kvinnor efter krogen är: alkoholen. Sen å andra sidan - varför får inte folk gå hem med vem de vill? Hur blir detta ditt problem?
Citera
2013-08-06, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Dog
Jag skulle nog säga att anledningen till att många herrar går hem med mindre åtråvärda kvinnor efter krogen är: alkoholen. Sen å andra sidan - varför får inte folk gå hem med vem de vill? Hur blir detta ditt problem?

Jaha, sen när blev det okej att bete sig annorlunda för att alkohol är inblandat?

Får och får, jävla fasoner bara...
Citera
2013-08-06, 23:17
Medlem
Jack.Dogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av walldorf88
Jaha, sen när blev det okej att bete sig annorlunda för att alkohol är inblandat?

Jag har aldrig uttalat mig om att det är okej, men du kan väl knappast förneka att folk har betydligt sämre omdöme när de druckit alkohol?

Citat:
Får och får, jävla fasoner bara...

Det kan man väl däremot hålla med om i vissa fall.
Citera
2013-08-06, 23:17
Medlem
TexasTigers avatar
Håller med. Det är inte sällan man ser en till utseendet helt okej kille med snygga kläder och vältränad kropp stå och hångla med - eller gå hem med - en tjej ett par ligor under honom själv. Väldigt sällan ser man det motsatta, även om det också händer. Jag köper att utseendet inte är det enda som avgör vem som går hem med vem, men ändå. Jag skulle aldrig ligga med en överviktig tjej hur charmig hon än är.
Citera
2013-08-06, 23:18
Medlem
BigFatCones avatar
Jag gå hellre hem med en "ful" tjej som jag har fått med mig på egna meriter än en tiopoängare som jag har kört nåt jävla pick up-spel på.
Citera
2013-08-06, 23:21
Medlem
adventualthorizons avatar
tycker alla kvinnor skall få kuk, oavsett fulhet eller vikt.
Citera
2013-08-06, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag gå hellre hem med en "ful" tjej som jag har fått med mig på egna meriter än en tiopoängare som jag har kört nåt jävla pick up-spel på.

Så skriver bara en förlorare, att du misslyckats betyder inte att du inte har en chans på någon annan snygg tjej, du försöker inte efter några tabbar och sedan börjar du tro att tjejer faktiskt måste vara fula för att du ska ha en chans. Skärp dig för i helvete. Sluta vara så feg, snygga tjejer som vill ligga är ingen bristvara (trots flashbackmobbens protest). Att du får tricksa och klura lite är inte mer än naturligt, snarare än att komma som du på "egna meriter" med en öl i handen och fråga om "DU VILL LIGGA MED MIG?" och snusprillan under läppen. Klart som fan det är fula jävla skittjejer du ligger med då...
Citera
2013-08-06, 23:45
Medlem
Varför i helvete bryr du dig? Du slipper väl ligga med de överviktiga tjejerna?
Tycker det finns bra mycket fler snygga tjejer än snygga killar var man än är. Önskar nästan jag vore bi
Citera
2013-08-06, 23:49
Medlem
Poängen är på. Det är tack vare dessa killar tjejer föredömmer killar som inte kan playa o därmed sabbar sina egna chanser som tjej att träffa en fin kille
Citera
2013-08-06, 23:53
Medlem
KulturBladets avatar
Handlar väl mycket om att öka sitt egna självförtroende. Folk tar helt enkelt det säkra kortet istället för att satsa. I detta land är ju fitta heligt dessutom.
Citera
2013-08-07, 00:11
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av walldorf88
Så skriver bara en förlorare, att du misslyckats betyder inte att du inte har en chans på någon annan snygg tjej, du försöker inte efter några tabbar och sedan börjar du tro att tjejer faktiskt måste vara fula för att du ska ha en chans. Skärp dig för i helvete. Sluta vara så feg, snygga tjejer som vill ligga är ingen bristvara (trots flashbackmobbens protest). Att du får tricksa och klura lite är inte mer än naturligt, snarare än att komma som du på "egna meriter" med en öl i handen och fråga om "DU VILL LIGGA MED MIG?" och snusprillan under läppen. Klart som fan det är fula jävla skittjejer du ligger med då...
Fast nu läser du in saker jag inte skrev. Vänligen sluta uttala dig om min person då di inte känner mig.
Uppenbart för den genomsnittligt begåvade läsaren att "på egna meriter" så klart innebär en del tricksandet men inget sånt trams som så kallade PUA håller på mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in