2013-08-06, 22:35
  #1
Medlem
Anderrssss avatar
Hej, har en Samsung galaxy express och kan inte klura ut hur man gör printscreens. Har provat att dra handen över skärmen (ja, på rätt sätt med hela skärmen), har provat hemknappen + power osv. Googlat sönder men ingen lösning vad jag kan hitta.

Tack på förhand.
Citera
2013-08-06, 22:37
  #2
Medlem
BlazeEveryDays avatar
Det är Sleep/Power Button och "Hemknappen".
Det gäller att tima det där
Citera
2013-08-08, 10:17
  #3
Medlem
Anderrssss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlazeEveryDay
Det är Sleep/Power Button och "Hemknappen".
Det gäller att tima det där

Aa Nice! (Man måste hålla in de en sekund). Van med iPhone där man bara klickar. Tack!
Citera
2013-08-08, 14:09
  #4
Medlem
BlazeEveryDays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderrsss
Aa Nice! (Man måste hålla in de en sekund). Van med iPhone där man bara klickar. Tack!
Inga problem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in