Citat:
Ursprungligen postat av
Regnflingan
På mitt kontoutdrag står det endast QPark AB samt datumet, ingen hint om var nånstans.
Ja, men det kan tydligen stå bara Q-park Stockholm. OM det gjort det på Js kontoutdrag, kan polisen då varit så.. nonchalanta, att de antog att det parkerats i "Stockholmsområdet"? *
Parkeringen stör mig. De har en betald parkering på en Q-park "någonstans i Stockholmsområdet" enligt första uppg från polisen. Nog sjutton kan polisen med ett samtal få exakt parkeringsplats?
Sedan kommer information om att det var i Enköpingsområdet, men den är nu borttagen.
Det jag SAKNAR är dock "Parkerade 26/7 på en parkeringsplats i XX, bilen står dock inte kvar på den parkeringen så polisen tar tacksamt emot tips på var bil ABC 123 befinner sig"
Men det känns som polisen inte varken vet exakt vilken p-plats det löste biljett för 26/7, och heller inte kunnat kolla där. Speciellt som inte ens MPS startade skallgång utifrån den. De brukar vara ganska bra på att utgå från "senast synts till" även om det var lääänge sen personen syntes till där..