2013-08-06, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBugster
Att killar ger tjejer mer inviter än vad tjejer ger killar är förstås olyckligt, men vi måste också komma ihåg att tjejer nekar många fler inviter - vilket förefaller helt naturligt. Och procentuellt så nekar de tusenfalt många fler inviter än killarna, tyder inte det på en högre sexualmoral?

Eftersom du knappast kan skapa jämförbara förutsättningar är det svårt att jämföra moral. Som en parallell brukar de flesta se "stjäla för att överleva" som mindre fel än "stjäla för att jag vill ha mer saker". Det går dock inte att säga vem av dem som har sämst moral, utan bara att den senare uppvisat sämst moral hittills.
Citera
2013-08-06, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBugster
Empiriska undersökningar är grunden till tråden, och jag har svårt att tro att någon kan säga emot mig (om än modifiera mina siffror något litet efter noggrannare undersökningar än de jag utfört).

Med tanke på antal ligg som jag genomfört och antal partners (av potentiella partners) jag valt att ligga med så har jag procentuellt svårt att se mig som en slampa.

Tycker du kunde skrivit det i din trådstart så hade jag inte blivit så tjurig, och har heller inte sovit på drygt 30 timmar så ursäktar min otrevlighet.

Och jag kallade dig enbart slampa för att du valde att använda detta ord själv för att beskriva en person som ligger mycket, och det tycker jag inte om då antal sexpartners är lika ointressant som vad min partner eller vän eller vemever har för strumpor på sig. (För mig då alltså) igen, jag har inte sovit och ber om ursäkt.

EDIT. Raderade onödig text jag råkade citera som inte var riktat till mig.
Citera
2013-08-06, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wincom76
Jävla feminist, gå knulla dig själv!

kunde inte sagt det bättre själv.
Citera
2013-08-06, 16:43
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Alla[/u] är kåta, vissa mer än andra. Så fortsätt vara kåta.
OK Gymme!
Citera
2013-08-06, 21:52
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars
OK Gymme!

Vill du utveckla?

Eller skall du dra en one-liner?
Citera
2013-08-06, 23:14
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Vill du utveckla?

Eller skall du dra en one-liner?
Ja, det blev en fin one-liner!

Jag uttryckte endast mitt gillande av ditt utmärkta slutresonemang, som jag läste som:

"Känn er fria att bejaka er sexualitet, oavsett kön! Men ta det försiktigt där ute, och använd skydd och gör aldrig illa någons själ. Ha en moralisk kompass, ett utmärkt vaccin mot slampigheten som beskrivs i 700 trådar, men sällan är uppbackad med fakta"
Citera
2013-08-06, 23:30
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars
Ja, det blev en fin one-liner!

Jag uttryckte endast mitt gillande av ditt utmärkta slutresonemang, som jag läste som:

"Känn er fria att bejaka er sexualitet, oavsett kön! Men ta det försiktigt där ute, och använd skydd och gör aldrig illa någons själ. Ha en moralisk kompass, ett utmärkt vaccin mot slampigheten som beskrivs i 700 trådar, men sällan är uppbackad med fakta"

Tack. Kände verkligen hur pass väl formulerad min mening var...
Du förstod den iallafall!
Citera
2013-08-06, 23:38
Medlem
Visst, grabbar har mycket rundare hälar än kvinnor. Lätta på foten som små balettdansöser allihopa.
Citera
2013-08-06, 23:52
Medlem
Rifter666s avatar
Män kan inte vara slampor så tråden är fail från början.
Citera
2013-08-07, 10:36
Medlem
JBugsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Män kan inte vara slampor så tråden är fail från början.

Slampbockar.
Citera
2013-08-07, 10:39
Medlem
-vaas-s avatar
Iofs, svenska män verkar vara lite borderline-luder av sig.

http://www.examiner.com/article/the-male-borderline

Eller iaf man ska vara lite av en manlig borderline för att inte få massa skitsnack som "tragisk", "bitter" eller "skaffa ett liv!"-snack på sig av tjejer som vill ha killar till slampor de kan mjölka på uppmärksamhet.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in