Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2013-08-21, 15:36
Medlem
Youngbaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Det känns som att dagens tjejer har sex för att känna sig bekräftad. Alltså inte för att det skall vara njutning utan för att känna sig fin. En tjej sa till mig att hon inte var intresserad av den goda känslan utan hon blev glad när hon fick kuk i sig för att då kunde hon känna sig snygg.

Sen så knullar många brudar runt och är otrogna för att få bekräftelse eftersom när de är med en och samma kille så får de inte en bekräftelse längre.

Diskutera mitt påstående.

Tjejen du träffade verkar ju ha problem med sig själv om hon säger nåt sånt.

Jag vill bara få kuk i mig för att det är skönt.

Trodde liksom att det var därför man hade sex över huvudtaget.
Citera
2013-08-21, 15:49
Medlem
yoloswagetcs avatar
Ja, detta påstående stämmer till stor del in på många tjejer. Och där har ju en själv varit också. Det fanns en period i mitt liv då jag blev lämnad ensam och övergiven av många av de närmaste i mitt liv, bland annat min pappa, och då började jag ligga runt en del. Vi snackar inte om några stora mängder här, men när jag ser tillbaka på det så handlade det definitivt om bekräftelse. Det var ovanligt att jag plötsligt var "attraktiv" på marknaden, för tidigare hade det inte riktigt sett ut så.

Men sen är det klart att många killar också ligger runt för att få bekräftelse.
Citera
2013-09-15, 20:36
Medlem
Jag förstår inte riktigt på vissa av er killar. Är själv kille, och om någon har sex för att få bekräftelse är det ju killar. Annars är det ju skönare att runka oftast. Tjejer gör det för närhet och trygghet, och för det sköna också, eftersom många tjejer är såpass hjärntvättade av kyrkan och konservativa föräldrar som har fått dem att aldrig onanera. Jag ligger för att känna mig bättre, och få respekt. Hemskt men sant
Citera
2013-09-15, 20:41
Medlem
totilass avatar
Eller så.. Här är en chocker.. Så gör vi det för att vi gillar det.
Citera
2013-09-16, 12:46
Medlem
Pmaniws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totilas
Eller så.. Här är en chocker.. Så gör vi det för att vi gillar det.
Shit va coolt.

Trasiga tjejer har sex för att få bekräftelse. Det fanns ju en tid då jag var lite trasig och då hade jag sex med tjejer för att få bekräftelse men alla är ju olika.
Citera
2013-09-16, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pmaniw
Shit va coolt.

Trasiga tjejer har sex för att få bekräftelse. Det fanns ju en tid då jag var lite trasig och då hade jag sex med tjejer för att få bekräftelse men alla är ju olika.

Jag var lite sådan när jag var yngre men nu är det mest för närhet & trygghet plus att jag njuter av det.
Citera
2013-09-17, 09:59
Bannlyst
Tror du beskrev slampor rätt bra ts men inte tjejer generellt men massor av bekräftelseknarkare finns det där ute.
Citera
2013-09-17, 13:30
Medlem
sugen-efter-kuks avatar
Jag har sex för att det är otroligt skönt att få orgasm inte för att få bekräftelse, Men inte är jag någon slampa för det!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in