Citat:
Ursprungligen postat av
Islampeace
Hänvisa till verserna också då kan vi diskutera och ta det därifrån. Ingen har sagt att ni inte får försöka förbjuda religion. Men då har ni angripit religiösa och då har religiösa rätt att försvara sig. Det du förespråkar är krig för det är inte ni ateister som bestämmer om religion ska vara tillåtet eller förbjudet. Ni har ingen som helst talan vad gäller den saken men vill ni försöka förbjuda religion lägg märke till ordet försöka, så är det krig ni förklarar.
Nu vill jag inte förbjuda religion, men märker du hur skizofren du låter? "Förbjuder ni mig att tro på en osynlig varelse vars existens aldrig dokumenterats förutom i en urgammal bok från 600-talet, då blir det krig!". Hela ditt litterära verk i denna tråd är fylld av hat, våldsnack, nonsense och du vrider och vänder på pannkakan för att få verkligheten att passa in i din skeva världsbild. Man blir spyfärdig! Jag vill inte förbjuda din religion. Tro på alla tomtar, gudar, jättar och flygande hästar bäst du vill. Men förvänta dig aldrig att folk respekterar dina djuriska och ociviliserade åsikter.
Du försvarar de som skjöt en liten flicka i huvudet. Hur kan du sova på nätterna? Du är en vidrig, rabiessjuk människa.