2013-08-05, 19:08
Medlem
Vad hittar man på med sin partner egentligen, känns som att man bara gör samma saker. Känns som att man behöver hitta på nya grejer för att hålla glöden vid liv. Så vad gör man?
Citera
2013-08-05, 19:10
Medlem
FatPPLrHrdrTkidnaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biffenjesus
Vad hittar man på med sin partner egentligen, känns som att man bara gör samma saker. Känns som att man behöver hitta på nya grejer för att hålla glöden vid liv. Så vad gör man?

Vore ju enklare om du kunde förklara vad ni gör, så att man därefter kan ge förslag på sådant som ni inte gör.
Citera
2013-08-05, 19:23
Medlem
Haha känner lite detsamma!
Pröva på sporter tillsamans? Prövade klättring med min flickvän, gjorde det ett par gånger och var ganska kul.
Citera
2013-08-05, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FatPPLrHrdrTkidnap
Vore ju enklare om du kunde förklara vad ni gör, så att man därefter kan ge förslag på sådant som ni inte gör.

Lagar mat, kollar film, träffar vänner, festar, har sex typ.m
Citera
2013-08-05, 19:29
Medlem
FatPPLrHrdrTkidnaps avatar
Citat:

Ni får skapa er ett gemensamt intresse, typ ut och promenera, träna, skapa ett ekonomiskt mål och ta er till målet. Dra ut och se världen, res, börja fotografera, skriv en bok tillsammans, rita teckningar åt varandra, läs böcker, plocka bär, ut och fiska, dansa, gå ut i skogen och snickra upp fågelholkar i träden så att ni sen kan gå dit tillsammans och se om det flyttat in någon, skaffa er ett husdjur, skaffa barn.

Det var bara några exempel men jag tror du förstår vad jag menar.
Citera
2013-08-05, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arithmos
Haha känner lite detsamma!
Pröva på sporter tillsamans? Prövade klättring med min flickvän, gjorde det ett par gånger och var ganska kul.

Det lät ju ganska intressant faktiskt! Vi brukar grymma tillsammans när det passar så det är ju också något men vi kanske borde testa typ det
Citera
2013-08-05, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FatPPLrHrdrTkidnap
Ni får skapa er ett gemensamt intresse, typ ut och promenera, träna, skapa ett ekonomiskt mål och ta er till målet. Dra ut och se världen, res, börja fotografera, skriv en bok tillsammans, rita teckningar åt varandra, läs böcker, plocka bär, ut och fiska, dansa, gå ut i skogen och snickra upp fågelholkar i träden så att ni sen kan gå dit tillsammans och se om det flyttat in någon, skaffa er ett husdjur, skaffa barn.

Det var bara några exempel men jag tror du förstår vad jag menar.

Många bra tips som jag får tacka för!
Citera
2013-08-05, 19:33
Avslutad
du tar henne i tvåan
Citera
2013-08-05, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minponny
du tar henne i tvåan

Blir lite svårt då jag inte har kuk
Citera
2013-08-05, 19:47
Avslutad
Citat:
Blir lite svårt då jag inte har kuk

du tar han i tvån http://www.kondomeriet.se/strap-on-alias-med-dildo-03460
problemet löst
Citera
2013-08-05, 19:48
Medlem
vaneriss avatar
Citat:

Åh vad jag blir deprimerad av att höra detta! Så tråkigt, så standard att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Försök hitta på något nytt så ni inte blir hjärndöda zombier insnöade i meningslösa rutiner.
Citera
2013-08-05, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaneris
Åh vad jag blir deprimerad av att höra detta! Så tråkigt, så standard att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Försök hitta på något nytt så ni inte blir hjärndöda zombier insnöade i meningslösa rutiner.

det är ju det jag försöker med??
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in