2013-08-04, 20:50
Medlem
Jawmosts avatar
Hej!

Jag vet inte om det redan finns en tråd om detta, men jag vill starta en om fina, romantiska saker man kan göra för killen eller tjejen!

Jag själv tänkte att ta med några flygandelyktor som man kan tända på en höjd tillsammans. Och att man samtidigt kanske kan sitta och äta picnic eller liknande.

Har ni tips på romantiska/fina saker man kan göra tillsammans?
Något fint man kan överraska med? (behöver inte vara materiella ting)

Kom med alla förslag ni har!

Edit: Nu är det romantiska saker och inte som någon nämner under här, med att pilla i tvåan etc.
Detta kan vara vardagliga saker.
Senast redigerad av Jawmost 2013-08-04 kl. 21:07.
Citera
2013-08-04, 20:56
Medlem
Milixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Låta henne suga innan man sprutar.
Peta fingret i tvåan medan man knullar
Ge henne tre orgasmer, dvs före under och efter själva samlaget
Nu var det ju fina och romantiska saker vi skulle ge förslag på, inte självklara...

Till TS; menar du typ vardagliga fina saker eller mer till födelsedagar/årsdagar eller andra högtidliga tillfällen? Man kan ju smälla på rätt rejält beroende på anledningen.
Senast redigerad av Milix 2013-08-04 kl. 21:13.
Citera
2013-08-04, 21:04
Medlem
Oplanerad spahelg med finmiddag följt av presentutdelning av svindyrt smycke. Hör väl inte till smågrejerna man gör i vardagen men är foolproof och uppskattas alltid
Citera
2013-08-04, 21:06
Medlem
Jawmosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milix
Nu var det ju fina och romantiska saker man vi skulle ge förslag på, inte självklara...

Till TS; menar du typ vardagliga fina saker eller mer till födelsedagar/årsdagar eller andra högtidliga tillfällen? Man kan ju smälla på rätt rejält beroende på anledningen.

Tack haha!

jag menar mer vardagliga saker. Dessa behöver inte kosta skjortan!
Citera
2013-08-04, 21:11
Medlem
Wertyms avatar
Plocka ur och i diskmaskinen alternativt diska. Städa, skura osv.

Tvätta kläder
Citera
2013-08-04, 22:01
Medlem
zaimans avatar
Laga sin egen matlåda
Citera
2013-08-04, 22:17
Medlem
Adriadnes avatar
Allting som innebär en överraskning och som visar att man har tänkt på sin partner är ju alltid uppskattat

Exempel på det kan vara att skicka ett kärleksbrev per post (om man inte bor ihop), skriva en dikt eller sång, måla en tavla, tälja en skulptur eller annat skapande beroende på talang.

Att planera någonting som man vet att partnern skulle tycka vara roligt, till exempel så hade jag pratat om en viss plats som jag gärna ville åka och titta på någon gång och en dag så sa min pojkvän bara åt mig att packa ner badkläder och han hade packat picknick-korg (utan att visa den för mig) och han satte mig i bilen och körde dit oss, som en överraskning. Jag blev jätteglad, för det visade att han hade lyssnat på mig och kommit ihåg, trots att det var väldigt länge sedan jag hade sagt det. Det kan också vara att laga viss mat, köpa hem någonting, skaffa fram en film eller skiva - vad det nu kan vara som visar att man lyssnar och bryr sig.

Klassisk romantik ska aldrig underskattas. Ostron, champagne och rosor i solnedgången kan liksom inte slå fel. Men det kan också vara att bara uppmärksamma det vackra omkring en. Att stanna upp, ta honom/henne i armen och peka mot stjärnhimlen, att jaga solnedgången, lukta på jasminen i månskenet, osv. Tända ljus och ha massage-kväll, dansa på en strand, bada nakna mitt i natten, rista in sina namn i ett vackert träd, ge sig ut till okända och vackra platser och bara umgås.
Citera
2013-08-04, 22:28
Medlem
karamazows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
Klassisk romantik ska aldrig underskattas. Ostron, champagne och rosor i solnedgången kan liksom inte slå fel. Men det kan också vara att bara uppmärksamma det vackra omkring en. Att stanna upp, ta honom/henne i armen och peka mot stjärnhimlen, att jaga solnedgången, lukta på jasminen i månskenet, osv. Tända ljus och ha massage-kväll, dansa på en strand, bada nakna mitt i natten, rista in sina namn i ett vackert träd, ge sig ut till okända och vackra platser och bara umgås.

Jisses. Nu överträffade du till och med dig själv.
Senast redigerad av karamazow 2013-08-04 kl. 22:31.
Citera
2013-08-04, 22:30
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karamazow
Jisses. Nu överträffade du till och med dig själv.

Ja, visst låter det trevligt
Citera
2013-08-04, 22:38
Medlem
karamazows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
Ja, visst låter det trevligt

Någonting säger mig att din kille(man)förmodligen inte lär vara lika entusiastisk som du, åtminstone inte i längden.
Citera
2013-08-04, 22:41
Medlem
Adriadnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karamazow
Någonting säger mig att din kille(man)förmodligen inte lär vara lika entusiastisk som du, åtminstone inte i längden.

Tror du inte att män kan vara romantiskt lagda? I så fall tror du fel. Jag har träffat många män som varit till och med mer romantiska än vad jag är och har hitills inte sett annat än entusiasm hos min pojkvän. Han gillar också ostron och champagne
Citera
2013-08-04, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jawmost
Hej!

Kom med alla förslag ni har!

Köp favvogodisen! Om man har tur nog att ha flickvän/pojkvän så tycker de redan om en och då kan sånt räcka.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in