2013-08-04, 12:50
Medlem
Hade en kille hem till mig för att ha sex. Vi hade sex men det var väääldigt dåligt. Ändå tycker jag man kan försöka träffas på nytt och göra ett bättre försök

Nu till frågan. Jag ska skicka iväg ett sms till han. Vad tycker ni jag ska skriva? Något i stil med att han vill träffa mig igen. Förslag?
Citera
2013-08-04, 12:52
Medlem
Trevligt sist, ska vi köra igen ikväll.

Det hade funkat på mig
Citera
2013-08-04, 12:52
Medlem
Ints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marta12
Hade en kille hem till mig för att ha sex. Vi hade sex men det var väääldigt dåligt. Ändå tycker jag man kan försöka träffas på nytt och göra ett bättre försök

Nu till frågan. Jag ska skicka iväg ett sms till han. Vad tycker ni jag ska skriva? Något i stil med att han vill träffa mig igen. Förslag?

Skriv: "Vill träffas för ett nytt försök i sänghalmen, när kan du?"

Varför överanalyserar du så mycket, killar spelar inte lika mycket spel som ni manipulativa bestar, även ifall man kan spela med så slutar man spela ifall tjejen inte gör det.

Hur längesen var det förövrigt som:
1:Ni hade kontakt?
2:Ni träffades?
3:Ni hade sex?
Senast redigerad av Int 2013-08-04 kl. 12:55.
Citera
2013-08-04, 12:59
Medlem
Jo vi tjejer analyserar alltid. Ser det väldigt mycket som nackdel när det kommer till sådana här situationer.

Vi sågs sist i tisdags då vi hade sex. Sedan dess har det varit tyst från bådas håll
Citera
2013-08-04, 12:59
Medlem
SpooN.s avatar
Vad var det som var så dåligt!?
Citera
2013-08-04, 13:02
Medlem
Ints avatar
Citat:
Jo vi tjejer analyserar alltid. Ser det väldigt mycket som nackdel när det kommer till sådana här situationer.

Vi sågs sist i tisdags då vi hade sex. Sedan dess har det varit tyst från bådas håll

Då funkar det antagligen med att bara gå på det direkt, men kom på nåt lustigare ifall du vill, brukar själv skriva o fråga ifall de vill ses hemma hos mig o käka kanelbullar o dricka jordgubbssaft
Citera
2013-08-04, 13:08
Medlem
Vad sägs om att knulla imorgon? är sugen på din kuk i fittan och munnen.

Ingen kille skulle sagt nej på det smset om du inte var extremt ful.
Citera
2013-08-04, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.
Vad var det som var så dåligt!?

Det som var dåligt var att jag var för torr. Han fick knappt in den i mig. Allt gick väldigt fort. Skulle haft längre förspel
Citera
2013-08-04, 13:13
Medlem
Jo borde egentligen som ni skriver vara direkt på och skriva att jag vill träffas igen för att ha sex. Men vet bara inte när jag skriva det? Efter hur långt tid liksom?
Citera
2013-08-04, 13:16
Medlem
SpooN.s avatar
Citat:
Det som var dåligt var att jag var för torr. Han fick knappt in den i mig. Allt gick väldigt fort. Skulle haft längre förspel
Mmm.. samma problem för mig igår haha true story
Citat:
Jo borde egentligen som ni skriver vara direkt på och skriva att jag vill träffas igen för att ha sex. Men vet bara inte när jag skriva det? Efter hur långt tid liksom?

Skriv direkt! Jag skrev direkt till bruden jag va med igår... inge svar än men vem fan bryr sig
Citera
2013-08-04, 13:16
Medlem
Ints avatar
Citat:

Nu, ju längre du väntar desto större e chansen att det blir konstigt o weird att du fortfarande tänker på han. Mindre än en vecka funkar defintivit dock.
Citera
2013-08-04, 13:18
Medlem
Citat:

Du kan skriva när du vill, ju tidigare desto bättre annars han kanske hittar en annan hona. btw har du honon som kk eller äre nåt seriöst mellan er? Om det är en kk äre bara att skriva direkt äre en intressant kille kanske man inte ska vara lika grov i munnen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in