Flashback bygger pepparkakshus!
2013-08-03, 13:33
Medlem
Gambleeros avatar
Finns det nagon insattningsautomat man kan anvanda pa en lordag i Malmo?

Maste akut satta in pengar och har kollar via google maps pa addresserna men kan inte se om man kan komma in for att satta in pengar nar kontoren ar stangda, vilket de sa klart ar pa en lordag,

vore tacksam om nagon vet?

och som lite diskussionsunderlag kan vi diskutera, OM de inte finns, varfor vill inte bankerna ha in pengar pa helger?
Citera
2013-08-03, 14:00
Medlem
G0G0s avatar
Precis som i Stockholm så finns det bara ett ställe man kan göra det på i Malmö. Givetvis stängt på
lördagar. Swedbank är en riktigt skitbank och de lyckas bli sämre för varje år som går. Hur fan kan man ha en (1) insättningsautomat för hela Stockholm?
Tacka vet jag SEB. De har automater i lobbyn och öppet alla dagar. Man kan dessutom göra andra bankärenden i automaten.
Citera
2013-08-03, 16:52
Medlem
konstigt jag bor i en mindre stad och har swedbank konto och jag har kunnat sätta in pengar på en söndag på deras insättnings automat
Citera
2013-08-06, 01:14
Medlem
gurgla-pungs avatar
Eftersom flera Stora banker har gått samman i ett Automatsamarbete så spelar Skylten på kontoret ingen roll längre.

Dvs du kan Gå in i en (de flesta) SEB-lobby och göra precis samma saker som på en insättnings automat/bankomat på ett Swwedbank-kontor. Kolla bara att automaten tillhör BANKOMAT http://www.bankomat.se där ser Du hur loggan på skärmen ska se ut osv!

Där jag bor fanns bara en bankomat på Nordea och jag har Swedbank, Var irriterad att inte kunna kolla kontoutdrag men med de nya bankomaterna spelar det ingen roll vilket kontor man går till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in