2013-08-04, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brutus83
De tänker för analytiskt hela tiden.

Skulle tro samma sak.

Är själv väldigt analytisk, för mycket för mitt eget välmående. Men det gäller att försöka
skjuta dom tankarna åt sidan och analysera allt på en "lagom" nivå.

Annars blir det svårt att hitta lyckan.

// On my pursuit to happiness
Citera
2013-08-04, 15:30
Avslutad
Många pseudointellektuella i denna tråd. Ni har inte någonsin tänkt att en riktigt intelligent person inte bryr sig om en mening med allt? Jag strävar inte efter något, utan försöker finna lycka för dagen istället. Sen om man är bitter eller inte, det handlar om dagsform.

Ångest är något för tonåren, nu handlar det om att uppfylla sig själv. Vem i helvete bryr sig om den blonda tjejen med stora bröst inte tittar på dig för kvällen, eller om grabbarnas humor är lite för grabbig? Tjejens tuttar hänger om tio år och grabbarna har glömt sitt skämt när de går hem på kvällen.

Sluta med offermentaliteten.
Citera
2013-08-07, 07:32
Medlem
IGrundOchBottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrick Bateman
Jag tycker det är som att de är rädda för att bli hånad för att dem inte vågar ge av sig själva, var det det du mena?

Ja men precis, och skräck sätter hinder för en själv liksom. Jag tror jag menade något annat men du fick mig att se det ur en annan synvinkel som jag tror mycket väl kan stämma.
Citera
2013-08-07, 09:34
Medlem
Samtliga intressanta och deppade kvinnor jag känner faller in under följande:
Intressant = Populär
Populär = Mycket uppmärksamhet
Mycket uppmärksamhet = många partners
Många partners = Relationsproblem
Relationsproblem = Depression

Samtliga deprimerade och intressanta killar jag känner faller in under "många partners" och är tillräckligt smarta för att fatta det också till skillnad från de andra. Vilket är vad som gör att det blir ett "relationsproblem" i första början...
Citera
2013-08-07, 09:57
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutatbrymig
Hej

Något jag märkt under sommaren är att nästan alla snygga/intressanta människor jag stött på mår väldigt dåligt.

Frågan är egentligen ganska klar, jag behöver inte utveckla. Har ni sett samma samband eller är det jag som yrar?

Jag ser absolut ett samband. Jag vet med mig att folk som tränar och/eller satsar på karriär mycket har mindre tid totalt för att dejta, och det kanske är svårt att "komma igång" att dejta om man är mitt uppe i träningen eller karriären. Och man mår lite dåligt om man är ensam för länge.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in