Citat:
Ursprungligen postat av
Patrick Bateman
Jag har fått höra att jag är snygg från båda könen och jag är hyfsat annorlunda..Och jag mår skit för folk är så jävla stela och tråkiga. Alla killar ska alltid hävda sig o bara snacka skit. Inget seriöst snack med tankar som utgår från dem själva, det ska alltid vara taget från något. Folk är så jävla otrevliga och trista.
O gör jag något annorlunda kollar alla o ska kommentera och man tänker vad i helvete vill dem? Ni sitter där i ert lilla hörn o har bajstråkigt men när jag försöker prata med dem bjuder dem inte på sig själva. Som om det kostar något dem att vara trevlig liksom? Alla med deras jävla fördomar. Så jävla trött på skiten. Osociala fittor. O sen ska dem komma med en fitt tråkig bajs kommentar - Kaxar du eller? Vad är det med dig?, deras sätt att skämta.
Det var lite från mitt perspektiv.
Jag känner igen mig i det du skriver från förr, nu har saker och ting förändrats.
En grejj jag har märkt av är att när man själv ger denna seriösa intryck så mjuknar folk oftast till, det är lite som att dom är rädd att bli hånad och därför inte vågar ge av sig själv. Testa komma fram med en handskakning och fråga pojkfan hur i helvette han mår eller bara allmänt prata "seriöst" så ska du se att folk blir som barn inför dig... Eller okey, barn var och ta i men dom blir iallfall trevliga, man ser ett leende titta fram och sakta men säkert börjar man bygga på en ännu trevligare konversation.
Folk är lustiga, kommer man med en handskaning och ett rejält leende så tror dom man är JOKERN direkt typ, hahaha ... testa dig fram med olika knep, det funkar skit bra!

trots allt, vad har du och förlora? ;-)