Ok,
nu behöver jag hjälp av mobilgurus!
Skulle uppdatera till Android 4.3 (hann jag iofs aldrig se.. men det var en ny uppdatering iaf!)
Gör enl instruktioner tills den skall börja uppdatera, då det kommer upp en "Dos" -skärm, svart... efter en stund så kraschar programmet!
Ingen fara, jag kör bara om det tänker jag.. visst visst!
Mobilen startar upp till ett "Sony".. inget mer, sedan stängs den av!
Datorn får ett pip men hinner inte varken känna igen eller liknande..
Så nu sitter jag här i skiten utan Lur.. finns det något reset-knep?
Eller måste jag lämna in den??