2013-07-31, 15:31
  #1
Medlem
jagvillintemers avatar
Ok,

nu behöver jag hjälp av mobilgurus!

Skulle uppdatera till Android 4.3 (hann jag iofs aldrig se.. men det var en ny uppdatering iaf!)
Gör enl instruktioner tills den skall börja uppdatera, då det kommer upp en "Dos" -skärm, svart... efter en stund så kraschar programmet!
Ingen fara, jag kör bara om det tänker jag.. visst visst!
Mobilen startar upp till ett "Sony".. inget mer, sedan stängs den av!
Datorn får ett pip men hinner inte varken känna igen eller liknande..

Så nu sitter jag här i skiten utan Lur.. finns det något reset-knep?

Eller måste jag lämna in den??
Citera
2013-07-31, 17:23
  #2
Medlem
Håll i "volym-upp-knappen" och "on/off-knappen" tills telefonen vibrerar 3 gånger.

Starta sedan telefonen som vanligt, möjligt att det hjälper.
__________________
Senast redigerad av xenith 2013-07-31 kl. 17:26.
Citera
2013-07-31, 18:00
  #3
Medlem
jagvillintemers avatar
Nope,

testat det.. å den går inte igång med det heller.. får lämna in Z:an å köra S3:an så länge..
Skönt med xtralur ..får bara se till att inte gå in i duschen med den!

Tack ändå..
Citera
2013-09-28, 20:23
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xenith
Håll i "volym-upp-knappen" och "on/off-knappen" tills telefonen vibrerar 3 gånger.

Starta sedan telefonen som vanligt, möjligt att det hjälper.

Jag testade det när min lur var becksvart och jag höll på riva ur köket av ilska och då hoppade den igång...tack gode gud, vad berodde mitt problem på? Att den var becksvart...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in