2013-07-30, 21:27
Medlem
lilZer0s avatar
Hej.

Jag hade under mina 7 års medlemskap aldrig hittat "Mina citerade inlägg"-knappen förens idag, tack vare en användare här på forumet som förklarade för mig vart den är... Men upptäckte att jag ej kunde trycka på den för att menyn där uppe började fladdra/ändra/bytte-plats-på-forumnamn på sig när jag drog musen på någon av dem. Jag var dock tvungen att hålla musen över menyn för att över huvud taget se knappen som ser ut som en skruvmejsel. Var tvungen att ändra lite i inställningar för att kunna trycka på den.

Kanske fixa detta?

Mvh
Citera
2013-07-30, 21:32
Medlem
epost72s avatar
Knappen har bara funnits sedan 2010 iofs.
Testa att ändra tema.
Citera
2013-07-30, 23:58
Medlem
Jag undrar hur man kommer in på den sidan om man sitter på mobilen?
Kan någon länka den så att jag kan spara den som ett bokmärke? Har inte tillgång till en dator just nu så jag kan inte se om jag fått några nya citat...
Citera
2013-07-31, 17:16
Medlem
ebqts avatar
Nu svarar jag lite sent, men någon kanske fortfarande har användning för svaret. Man kan som sagt lägga in länken som ett bokmärke om det krånglar tillfälligt.

Det här är länken till användarens citerade inlägg: https://www.flashback.org/sok/quote=användarnamnet?sp=1&so=d

I mitt fall blir alltså länken: https://www.flashback.org/sok/quote=ebqt?sp=1&so=d

Man kan även välja att göra en sökning genom att välja "Avancerad sökning" i sökrutan, sedan skriver man i rutan Nyckelord: "quote=användarnamnet" och välj "Visa resultat som inlägg" så bör man få upp de inlägg som man blivit citerad i. Det fungerar åtminstone för mig.
Citera
2013-08-01, 16:14
Medlem
lilZer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Knappen har bara funnits sedan 2010 iofs.
Testa att ändra tema.
Det är det enda som funkar för mig och jag måste ändra tema varje gång jag loggar in...

edit:
Citat:
Ursprungligen postat av ebqt
Man kan även välja att göra en sökning genom att välja "Avancerad sökning" i sökrutan, sedan skriver man i rutan Nyckelord: "quote=användarnamnet" och välj "Visa resultat som inlägg" så bör man få upp de inlägg som man blivit citerad i. Det fungerar åtminstone för mig.
Länkar och skit orkar jag inte för en så simpel funktion, varför inte placera skruvmejseln vid mail-knappen?
Senast redigerad av lilZer0 2013-08-01 kl. 16:17.
Citera
2013-08-01, 16:55
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilZer0
Det är det enda som funkar för mig och jag måste ändra tema varje gång jag loggar in...
Det är för att du inte låter FB spara kakor.
Inställningarna lagras i kakor.
Upptäckte att man kan zooma ut lite, så kommer knappen med iaf på mörkgrått.
apriltemat är annars väldigt bra, det anpassar sig till skärmen verkar det som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in