2013-07-30, 20:39
Medlem
Helvete helvete jag stavade mitt förnamn fel (glömde en bokstav) när jag skrev in mitt namn och adress för att få kläder hemskickat som jag beställde från en online butik. Kläderna skickas från England. Hur blir det?!?' kommer jag ändå få de hemskickat eftersom att adressen och efternmnet är rättstavat?
Citera
2013-07-30, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av verobero
Helvete helvete jag stavade mitt förnamn fel (glömde en bokstav) när jag skrev in mitt namn och adress för att få kläder hemskickat som jag beställde från en online butik. Kläderna skickas från England. Hur blir det?!?' kommer jag ändå få de hemskickat eftersom att adressen och efternmnet är rättstavat?
Det är nog lugnt, sålänge din hemadress osv stämmer.
Citera
2013-07-30, 20:42
Medlem
Är du helt säker på att efternmnet är rättstavat?

Nej, det borde inte vara några problem om adress, efternamn och postort stämmer.
Citera
2013-07-30, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaz

Nej, det borde inte vara några problem om adress, efternamn och postort stämmer.
Jo efternamnet är rättstavat!
Citera
2013-07-30, 20:50
Medlem
Hoeglunds avatar
Så länge adressen och efternamnet är rätt så är det lunch.
Citera
2013-07-30, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaz

Men gud.. nu förstod jag det. Är man efterbeliven så är man
Citera
2013-07-30, 22:14
Medlem
flashgrenades avatar
Får du kläderna hemskickade direkt till brevlådan skall det inte va några problem. Har du dock beställd det som t ex rekommenderat paket och ska hämta ut det hos ett ombud kan du få problem om den som jobbar där bestämt sig för att vara vresig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in