2013-07-30, 01:53
Medlem
Bonnatorps avatar
Hittade nyligen prisbutiken.se och såg till min glädje att det var ohemult billigt där.
Har dock nyligen fått varor för över 2k från SK, så har inte så mycket över att lägga en testbeställning för.
Någon med erfarenheter?
Citera
2013-07-30, 12:12
Medlem
Var någon som skrev om den här https://www.flashback.org/sp44516632
Citera
2013-08-16, 16:58
Medlem
Gjort en liten beställning därifrån. Hämtade på plats.
Humana priser, snabba mailsvar, trevligt bemötande, och de grejer jag beställde var det då inget fel på.
Citera
2013-08-16, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Hittade nyligen prisbutiken.se och såg till min glädje att det var ohemult billigt där.
Har dock nyligen fått varor för över 2k från SK, så har inte så mycket över att lägga en testbeställning för.
Någon med erfarenheter?

Grön enligt mig
Citera
2013-11-25, 00:30
Medlem
Japp den är grön, har fyllt på lagret KNO3 o stubin där ett antal gånger. Nån som vet skillnaden på den här och denna?
Citera
2013-11-25, 09:56
Medlem
Middlemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulkvarn
Japp den är grön, har fyllt på lagret KNO3 o stubin där ett antal gånger. Nån som vet skillnaden på den här och denna?

Absolut. Det står ju i det du länkat till.

"Den här" är fördröjningsstubin (aka. timefuse) som används till konstbomber för att fördröja tiden från det att konstbomben antänds vid avskjutning från mörsaren tills krevaden i luften.

"Denna" är vanlig grön viscostubin som du ser på flertalet fyrverkeripjäser på marknaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in