2013-07-30, 11:47
Medlem
Tack alla snälla, dessa tankar kommer och går, speciellt nu när det är sommarlov och studierna inte kan längre ta all plats, pluggar nämligen till civilingenjör tekniskt matematik, är typ den enda tjejen där, aja intalar mig att jag någon dag kommer hitta rätt människa för mig och då kommer allt vara värt det.
Citera
2013-08-07, 00:44
Medlem
Shawn92s avatar
Jag var själv i samma bana, och det hela ändrades en hel del när jag började på olika saker (kampsport, jobb på nation, döma fotboll etc.) Där du har speciellt enskilda grupper där alla går in med mer eller mindre samma mindset, dvs. folk som kan relatera bättre till dig än de "andra" i ditt liv. För mig fungerade det klockrent, kanske samma sak för din del?
Citera
2013-08-07, 09:25
Medlem
Hej! Känner igen mig i dig lite, vill du ha en till att prata med finns jag här PM så kan vi byta skype, msn eller så

Ensamhet är trist, har alltid haft svårt att skapa nära relationer till folk, men jag har blivit bättre och insett att de som verkligen blir bra vänner alltid finns där även om livet förändras och man flyttar ifrån varandra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in