Yes, så är det.
De nyttjar SYN-cookies.. lite intresssant att det lättaste sättet att hantera mängden trafik som mottas är genom att klassa det som "flood" och ge alla en unik nyckel som sedan man håller koll på i en kö-databas.
Går det inte på registreringen då? Det du säger är att det är med andra ord bättre att ha så många tabs som möjligt uppe på samma dato?
Jag tryckte på URL-fältet för att se hela länkens namn (för att jämföra med en annan unik länk).
Påverkade det sidan när jag gjorde det? Eller är de bara fortsätta att vänta tills man kommer fram?
Sitter på två datorer, på ena refreshar jag och på andra gör jag inte det. Det står att man inte ska refresha men vet flera som har kommit in tidigare år genom att refresha..
Jag tryckte på URL-fältet för att se hela länkens namn (för att jämföra med en annan unik länk).
Påverkade det sidan när jag gjorde det? Eller är de bara fortsätta att vänta tills man kommer fram?
Kanske bara jag som är paranoid :P
Inte om du inte tryckte f5 eller uppdaterade sidan.. Eller tryckte enter när du hade markerat hela url:n!