2013-07-27, 21:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Kvinnokroppen tåls att beskådas, fotograferas och diskuteras.

Då kanske manskroppen också tål det? Till exempel på ett gay-forum. Man kan ju tänka sig att brunstiga läderbögar gick omkring på stan och tog bilder på killar som de skulle vilja sätta på - och sedan diskuterade det med likasinnade:

- "Han ser ut att gilla att få den i tvåan... "

- "Ja, den häcken förtjänar att få sig en omgång!"

- "Ska gå tillbaka imorgon och se om jag kan ta fler bilder."
Citera
2013-07-27, 21:54
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Då kanske manskroppen också tål det? Till exempel på ett gay-forum. Man kan ju tänka sig att brunstiga läderbögar gick omkring på stan och tog bilder på killar som de skulle vilja sätta på - och sedan diskuterade det med likasinnade:

- "Han ser ut att gilla att få den i tvåan... "

- "Ja, den häcken förtjänar att få sig en omgång!"

- "Ska gå tillbaka imorgon och se om jag kan ta fler bilder."

Det står bögarna fritt att göra det. Om dom sedan får en käftsmäll då och då får dom skylla sig själva.
Citera
2013-07-27, 21:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det står bögarna fritt att göra det. Om dom sedan får en käftsmäll då och då får dom skylla sig själva.

Gäller det även för män som äcklar sig mot kvinnor?
Citera
2013-07-27, 21:56
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Gäller det även för män som äcklar sig mot kvinnor?

Självklart!
Citera
2013-07-27, 21:57
Medlem
Citat:
Du motsäger dig själv.

Så det finns inga frivilligt religiösa?
Citera
2013-07-27, 21:58
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joan-Duchemin
Så det finns inga frivilligt religiösa?

Inte om man har uppfostrats med religionen sedan födseln. Man kan dock ju intala sig själv att det är frivilligt.
Citera
2013-07-27, 21:59
Medlem
Citat:
Inte om man har uppfostrats med religionen sedan födseln. Man kan dock ju intala sig själv att det är frivilligt.

Det får bli en annan tråd.
Citera
2013-07-27, 22:00
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Det får bli en annan tråd.

Suck, pallade du inte mer.

1-0 till Stigma.
Citera
2013-07-27, 22:00
Medlem
Citat:
Du kanske ska fråga en svensk tjej om dessa saker? Till exempel hur det känns att bli förföljd i mataffären av regnrocksbärare på 50+. Eller gubbsjuka män i övre medelåldern som småpratar lite oskyldig: "Nämen, vilket väder vi har fått?!"

Det tjejer jag pratat med stör sig snarare på att dom hatar killar med "invandrar stuk", som skall göra sig så coola och ljuga som fan när dom är med tjejer för att imponera.

Likadant killar (oftast invandrare) som skall ge komplimanger hela tiden går fetbort för många tjejer.

Typisk grej: En kille som kör "shit vad snygg du är" typ flera ggr. per dag till olika tjejer. "Har du ny tröja?", "Har du klippt dej? Inte? Fan vad du var snygg! Du måste satt upp håret på något sätt". Mina tjejkompisar, flickvänner och bekanta brukar typ härma den den stilen på skämt för de tycker den är så pinsam och töntig. De tycker att killarna förlöjligar deras intellekt genom att hålla på så.

Obs: Det finns säkert svenska killar som kör liknande och invandrarkillar som inte alls är så, men mina tjejkompisar kallar det här för "invandrar stuket" för det är total överrepresentation av sånt här bland de "mörkhåriga" - araber och sydeuroper osv.

Citat:
Ungefär lika stor som att hon kär it sig till nunna antar jag.

Precis Tänkte just på nunnor när jag skrev "bronsåldersreligioner" tidigare.
Senast redigerad av SkepticsLTD 2013-07-27 kl. 22:02. Anledning: stavning
Citera
2013-07-27, 22:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Suck, pallade du inte mer.

1-0 till Stigma.

På samma sätt kan man argumentera för att alla kvinnor som är lättklädda inte har valt det själva, utan indoktrinerats av den svenska kulturen.
Citera
2013-07-27, 22:07
Medlem
Citat:
På samma sätt kan man argumentera för att alla kvinnor som är lättklädda inte har valt det själva, utan indoktrinerats av den svenska kulturen.

Fattar du inte att svenska tjejer sätter på sig det de tycker är snyggt eller bekvämt för stunden.

Det är en jävla skillnad på fritt val och tvång (religions eller släktbaserat)

Visst har jag sett 14åringar som går med kort-kort i november och det är ju helt idiotiskt, kan jag tycka, men tänk själv hur många ungdomar som vägrar bära mössa till skolan i den åldern.

Du har inte sett en svensk tjej med termobyxor och dunjacka i fjällen? Det döljer väl väl som mycket som en slöja ofta?
Citera
2013-07-27, 22:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticsLTD
Det tjejer jag pratat med stör sig snarare på att dom hatar killar med "invandrar stuk", som skall göra sig så coola och ljuga som fan när dom är med tjejer för att imponera.

Likadant killar (oftast invandrare) som skall ge komplimanger hela tiden går fetbort för många tjejer.

Typisk grej: En kille som kör "shit vad snygg du är" typ flera ggr. per dag till olika tjejer. "Har du ny tröja?", "Har du klippt dej? Inte? Fan vad du var snygg! Du måste satt upp håret på något sätt". Mina tjejkompisar, flickvänner och bekanta brukar typ härma den den stilen på skämt för de tycker den är så pinsam och töntig. De tycker att killarna förlöjligar deras intellekt genom att hålla på så.

Obs: Det finns säkert svenska killar som kör liknande och invandrarkillar som inte alls är så, men mina tjejkompisar kallar det här för "invandrar stuket" för det är total överrepresentation av sånt här bland de "mörkhåriga" - araber och sydeuroper osv.

Jovisst, men det rör sig oftast om killar i tjejernas egen ålder. Det är socialt acceptabelt att göra så. Men om man är gammal nog att vara tjejernas farfar - och försöker komma till - så är det en helt annan nivå.

Se gärna komentarerna i den här tråden: https://www.flashback.org/t2179203

Många, verkar främst vara svenska, män som tycker att det är helt okej att erbjuda ett lägenhetskontrakt mot sex till en yngre kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in