Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Du kanske ska
fråga en svensk tjej om dessa saker? Till exempel hur det känns att bli förföljd i mataffären av regnrocksbärare på 50+. Eller gubbsjuka män i övre medelåldern som småpratar lite oskyldig: "Nämen, vilket väder vi har fått?!"

Det tjejer jag pratat med stör sig snarare på att dom hatar killar med "invandrar stuk", som skall göra sig så coola och ljuga som fan när dom är med tjejer för att imponera.
Likadant killar (oftast invandrare) som skall ge komplimanger hela tiden går fetbort för många tjejer.
Typisk grej: En kille som kör "shit vad snygg du är" typ flera ggr. per dag till olika tjejer. "Har du ny tröja?", "Har du klippt dej? Inte? Fan vad du var snygg! Du måste satt upp håret på något sätt". Mina tjejkompisar, flickvänner och bekanta brukar typ härma den den stilen på skämt för de tycker den är så pinsam och töntig. De tycker att killarna förlöjligar deras intellekt genom att hålla på så.
Obs: Det finns säkert svenska killar som kör liknande och invandrarkillar som inte alls är så, men mina tjejkompisar kallar det här för "invandrar stuket" för det är total överrepresentation av sånt här bland de "mörkhåriga" - araber och sydeuroper osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Joan-Duchemin
Ungefär lika stor som att hon kär it sig till nunna antar jag.
Precis

Tänkte just på nunnor när jag skrev "bronsåldersreligioner" tidigare.