2013-07-27, 19:05
Medlem
stigmas avatar
De där vandrande enmanstälten ... hur ser dom på unga,snygga,sexiga svenska tjejer?

En ung kvinnlig bekant med fördelaktigt utseende var i Malaysia och påstod att många hucklekärringar där tycktes vara lesbiskt nyfikna på henne. Det tafsades på alla möjliga ställen.

En stor, fet, illaluktande somalikärring ... tänder en sån på en fin svensk gymnasietjej med korta shorts och fin rumpa?
Citera
2013-07-27, 19:12
Medlem
alltid-i-blasvaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
De där vandrande enmanstälten ... hur ser dom på unga,snygga,sexiga svenska tjejer?

Du missar hela poängen, det är meningen att du ska undra hur dem ser ut. Man säger att nyfikenhet leder till intresse.
Citera
2013-07-27, 19:16
Medlem
Babianens avatar
Jag tycker att ni fulgubbar ska erkänna att ni tänder på hucklekärringar istället.
Citera
2013-07-27, 19:19
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag tycker att ni fulgubbar ska erkänna att ni tänder på hucklekärringar istället.

Nej inte alls.
Men jag har hört vid ett flertal tillfällen att muslimska damer har ett gott öga till blondiner. Nån form av vulgär lesbianism lär det röra sig om.
Citera
2013-07-27, 19:22
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej inte alls.
Men jag har hört vid ett flertal tillfällen att muslimska damer har ett gott öga till blondiner. Nån form av vulgär lesbianism lär det röra sig om.

Ja, med tanke på din avatar, så förstår man ju vad det är du är ute efter.

Nej, det är endast din runkfantasi.
Citera
2013-07-27, 19:24
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ja, med tanke på din avatar, så förstår man ju vad det är du är ute efter.

Nej, det är endast din runkfantasi.

Kolla på din egen avatar. Säger ju allt vad DU är ute efter.

Jag är inte ute efter nånting. Vill bara veta om hucklekärringarna är lika sexuellt störda och farliga som sina män.
Citera
2013-07-27, 19:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Kolla på din egen avatar. Säger ju allt vad DU är ute efter.

Jag är inte ute efter nånting. Vill bara veta om hucklekärringarna är lika sexuellt störda och farliga som sina män.

1. Försök inte att förneka det, jag vet vad det handlar om.

2. För att svara på din fråga: Nej, hucklekärringar är inte sexuellt attraherade av svenska kvinnor.
Citera
2013-07-27, 20:25
Medlem
utopisknakenhets avatar
Citat:

En ung kvinnlig bekant med fördelaktigt utseende var i Malaysia och påstod att många hucklekärringar där tycktes vara lesbiskt nyfikna på henne. Det tafsades på alla möjliga ställen.

En stor, fet, illaluktande somalikärring ... tänder en sån på en fin svensk gymnasietjej med korta shorts och fin rumpa?

De är väldigt ofta avundsjuka på deras frihet och självbestämande. Sexuellt intresserade är såklart bara de som är lesbiska eller bisexuella.
Citera
2013-07-27, 20:52
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utopisknakenhet
De är väldigt ofta avundsjuka på deras frihet och självbestämande. Sexuellt intresserade är såklart bara de som är lesbiska eller bisexuella.

Det lär vara extremt utbrett bland muslimskor.
Citera
2013-07-27, 21:07
Medlem
retepm.s avatar
Dom vill kasta syra i ansiktet på dom. Helt enligt muslimsk tradition.
Citera
2013-07-27, 21:10
Medlem
retepm.s avatar
Citat:

Ytterst få av dom är snygga och de som är det brukar flirta vilt med en. Jag bara tittar efter den arga kusinen i bakgrunden då. Fan läskigt. Sen luktar de illa nu då de svettas.
Citera
2013-07-27, 21:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Ytterst få av dom är snygga och de som är det brukar flirta vilt med en. Jag bara tittar efter den arga kusinen i bakgrunden då. Fan läskigt. Sen luktar de illa nu då de svettas.

Det handlar inte om utseende här, utan om koloniala fantasier om kvinnor som är "förbjudna" för den västerländske mannen. Man inbillar sig att det finns en oskyldig kvinna, med undertryckta sexuella begär, som hon bara kan få utlopp för med en västerländsk man.

Det finns även ett inslag av förnedring iochmed att man inte har "tillgång" till de här kvinnorna, något som många västerländska män anser sig ha "rätt" till.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in