Citat:
Ursprungligen postat av
LubbeTjoffmopf
Avskyvärt - dessa nazister är värre än negrer och araber!

Bögar är ju inte nåt hot mot samhället - till skillnad från t.ex. fanatiska muslimer och kriminella invandrare - så lämna bögarna ifred!
Värre än negrer och araber vet jag inte men återigen om det är sant, så är jag mycket skeptisk. Hade de sökt upp ägarna till sajterna och spöat dem hade det varit en sak, men att helt enkelt gå på vilken bögprofil som helst verkar dåligt. Många formulerar det som så att de struntar i vad folk "har för sig i sängkammaren" och det är väl ungefärligen min ståndpunkt, så länge det inte spiller över som företeelse i samhället med pridefestivaler, riksbögar och liknande.
Citat:
Ursprungligen postat av
infogiver
Haha låter sjukt genomtänkt. Antar att hot och förnedring kan bidra till att ändra en individs sexuella läggning, det var ju så jag blev bög, blev hotad till det liksom.
Visserligen är du röding av högsta rang men det innebär ju inte att allt du säger automatiskt blir falskt. Annars fanns det ju förr en föreställning om att hårt arbete kunde rätta till ett och annat som slagit slint, liksom perverterad propaganda kan påverka en del svaga personligheter, så din sarkasm utgör nog en sanning med modifikation.